Husvagn!!

Jaha, äntligen semester:) I hela 5 veckor dessutom, underbart. Hur som.. Sista veckan rullade på rätt snabbt och det kändes som det var måndag igår på fredagen. Typ iaf. Älskling o jag hade en rätt "full" vecka (därför jag inte skrivit tidigare alltså) och på fredagen var det ju dags för country. Älskling plockade upp mig när jag slutade, skönt att det var lite barn så jag kunde gå vid halv fyra istället för fem. När vi kom hem lekte vi lite med Aicha eftersom hon var här då. Och syster:) Sen åkte vi iväg till benevento och köpte middag, mums. När vi kom hem igen hoppa jag in i duschen och gjorde mig i ordning inför kvällen, föris hos Porsarp och sedan Lida, Country! Syster körde oss till P och där vare en del folk, kände inga speciellt bra precis och jag skulle ju vara med "grabbarna" så vi tog baksidan;)Det var iaf mycket trevligt men tråkigt att vi inte kom till lida förrän tiotiden efter att varit tvugna att åka taxi med Becki & Trisan för att Sean beställt den o dragit, bra jobbat! Men vi kom iaf hela vägen fram vilket var as skönt. Lida var inte alls lika skoj som förra året o jag var jätteförsiktig med drickan och försökte även hålla koll på mitt hjärta hela tiden. Tyckte iofs att jag gjorde det förra året också men tydligen inte. Iaf detta år kunde vi lugnt promenera bort där syrran hämtade oss vid tolv:)

Lördagen blev det att gå upp kl 8 eftersom syrran skulle ha möhippa för Jenny hos oss, elr aa frukost o pingis iaf. När dom åkt iväg åkte jag o älskling upp till Gittan & Janne för att fika. Sen ringde Camilla o sa att de hade köpt husvagnen nu så vi åkte dit:D Vi hjälpte till o städa o fixa med den och sen bjöd svärmor allihop på tacos så vi kunde bara åka dit o sätta oss:) Supergott! Efter det fixade de ännu mer med vagnen och jag tog hand om Tildis såklart. Sen åkte jag o älskling med hem till C&M för att spela lite spel. Mys. När vi vaknade igår, kl 7, så gjorde vi oss i ordning och åkte ut till farstanäs camping direkt! De fick en plats och där står allt nu uppställt hela månaden! Så gårdagen spenderades där och sen hem till svärmor som fyllde år, marrängsvish o annat gott blev det:) Sen åkte vi tillbaka till vagnen och spenderade natten där. S u p e r  m y s i g t !

Imorse åkte älskling & Micke redan vid 6 eftersom de båda jobbar. Hihi. Jag, Camilla & Tilda gick upp halv nio. Men vi åkte hem redan vid elva eftersom jag var tvungen att packa o C behövde tvätta massor. Så Tilda fick följa med mig hemåt så C kunde tvätta i lugnt o ro och just nu är jag nästan helt klar med all packning och T sover gott i sin vagn:) Ska passa på att duscha sålänge också. Sen kommer Camilla o plockar upp oss så åker vi ut till husvagnen igen ikväll. Imorgon kommer älskling & Micke efter jobbet då ska vi grilla o kolla allsång tillsammans o sen sova kvar allihop igen:) Men på onsdag måste jag åka med älskling vid 6 på morgonen för då måste jag hem och fixa det sista och tvätta hela bilen för sen vid fem åker vi till Sundsvall:D Kommer hem på söndag igen, då lär vi vara lite trötta o slitna. Hihi. Kul ska det iaf verkligen bli och älskling kör så det är skönt!

Nej upp i duschen nu, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback