Inget för mig.

Stekning är aboslut ingenting för mig, men jag klarade en timme iaf. woho! Förhoppningsvis befinner jag mig vid en strand i sånt här väder på onsdag och kan säkerligen få lite färg då. Hoppas nu! Blekfis elin, alltid.

Just nu sitter jag i min soffa och kollar på the Bachelor. Ska snart hoppa in i duschen och sen klä på mig något svalt, om jag hittar något. Sen ska jag promenera till solbo där jag ska köpa mig en kycklingsallad från Robbans:) Måste kila in på ica först, hårschampot o balsamet är typ slut nu och sen ska jag köpa någon smarrig frukt eller melon som jag o älskling kan gotta oss med ikväll. Mums!

Imorgon när jag vaknat åker jag till Johanni för att fira henne<3 Det ser jag verkligen fram emot, hon & jag. Sen åker jag hemåt framåt eftermiddagen och kanske, kanske, åker jag med Micke ut till husvagnen. We'll se.

Men nu, teven & dusch.


image85

Ett år och fem månader på Onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback