Måndag, sol.

Idag är det som väntat toppen väder, otroligt roligt när man sitter hemma helt själv utan sällskap och bad. Måste verkligen ta ett snack med päronen nu, vi behöver en pool här hemma;) Jag som absolut inte ligger o steker gör ju självklart inte det nu heller. Som sagt, det är alldeles för varmt när man inte har tillgång till bad. Fast jag ska försöka mig på en timme i solen ändå. Är ju typ blekast i Sverige nu! How fun.

Och jag väntar.. Min mobil har fortfarande inte dykt upp, wtf!!? Jag hoppas för deras skull att avin kommer med posten today. Det borde vara snart. Annars ska jag bannemej ringa och klaga! Yes. En hel vecka har faktiskt gått.

Mer om idag så kommer älskling hit senare, ingen aning om vad som ska ske. Blir nog bara deg i soffan som vanligt och han jobbar ju dessutom nu. Stackarn! Hihi. Göteborg är planerat, boende ska bokas! Det blir grymt! Vi åker den 24 augusti efter jobbet och kommer hem söndagen (26). Emmi, Mackan, Tomi, Tilda, jag, älskling, Sean, Camilla och Orre? De första 6 är säkra iaf och det blir störtskönt. Bil såklart. Utgång och Liseberg :)

Imorgon fyller världens bästa Johanna 18 år. Helt otroligt vad tiden går fort. Det finns ingen annan som är som den här tjejen för hon är one of a kind, bäst på alla sätt. Min allra bästa vän fyller 18, det är  s t o r t ! <3

Nej försök till solning nu. Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback