Saturday night

Gårdagen blev väl inte riktigt som planerat, men bra var den verkligen! Vi började med att äta middag hos älskling tillsammans med svärisarna och Gittan & Janne, grillat såklart. Det var supergott och det blev även lite vin:) Sen gick vi till bilen och plockade upp Camilla (Cämi) på vägen till mig där vi skulle spendera kvällen. Tomi & Tilda kom efter en stund och hälsade på oss. Sen vid niotiden kom även Mackan som varit borta så länge så min älskling typ glömde bort mig? Haha nejrå men dem är så söta. Kul var det iaf att han kom och han hade mycket att berätta om sina resor. Fun. När de tre sen rörde på sig satt endast älskling, jag & Cämi kvar. Men efter en halvtimme kom Sean med sällskap, inget litet sådant heller. Han, Orre, Bea, Ante, Jessi och tre killar till. De körde karaoke en bra stund så hela gille typ kokade haha. Sen satte vi på vanlig musik och bara hade allmänt trevligt tills de rörde på sig. Då gick vi in och åt lite grann och sen körde älskling & Cämi tevespel i typ tre timmar medans jag sov så gott, hihi. När jag vaknade idag hade älskling typ druckit upp all öl och Camilla var helt slut. Sötisar.

Idag när vi vaknat till åkte vi till kungens kurva. Jag ville jaga köket jag sett men det verkar ha försvunnit:( Typiskt när jag äntligen får lov från mami & papi att göra det. Vi hittade iofs ett på ikea i liknande stuk men några tusen kronor dyrare, suck. Aja får leta vidare helt enkelt. Och det måste ändå rivas, målas och läggas golv innan köket ska in.

SKREV IGÅR, SÖNDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback