Shopping & landet.

Igår åkte jag o mami in till stan, det var så länge sen. Vi började med att gå på åhléns såklart, där köpte jag nya björniskallingar till älskling och en plånbok till mig. Sen köpte vi en present till Somayeh som fyllde år förra veckan :p Eftersom hon jobbar på Bazaar i Sture gallerian promenerade vi ditåt för att lämna det vi köpt, en mixer och en bok med smoothies & juice recept! Hon var jätteglad såklart. När vi ändå var där var jag tvungen att lägga märke till alla underbart snygga väskor dem hade, så det slutade med att jag gick därifrån med 2 nya väskor:) En vit i tyg med körsbär på, skitsnygg! Och sen en svart skinväska som var höstkollektionen, great! På vägen dit hann det även att slinka ner ett par vita platta spets (lagom) klackskor från Din Sko. De ska jag använda på bröllopet eftersom jag ska jobba hela kvällen/natten så blir det perfekt med platt. Sen på vägen tillbaka blev det även ett par svarta jeans, grön tunika, rosa linne, blå tunika, svart kofta och till sist ett par lacoste skor:) Jag är verkligen så nöjd med gårdagen! Vi köpte även ett par adidasskor till systerbarnet som kommer, hihi.

När vi kom till tumba plockade älskling upp oss så åkte vi hem så jag kunde slänga av mig allt som jag shoppat och packa ner lite grejer till landet. Sen stannade vi på willys och handlade inför kvällen och sen åkte vi raka vägen ut:) Det blev grillad fläskkarré färskpotatis, beasås & sallad. MUMS. Efter maten tog vi en sväng med båten, älskling o papi fiskade lite grann sen åkte vi bara runt lite vilket tog ett tag (skitbåt alltså). När vi kom tillbaka åt vi räkor & aioli, tack Cämi för du gav mig tipset i Sundsvall, haha. Smarrigt!

Imorse ville jag ta vara på solen och så men älskling ville att vi skulle åka hem vid 11 för att hinna det vi skulle göra,  ibland förstår jag inte hur han tänker. Så ingen solning när det äntligen är fint väder o man är på landet. Tack! Men aja, nu är vi iaf hos honom och jag ska snart hoppa in i duschen så håret hinner torka o allt. Vi ska upp till Gittan & Janne en stund för han ska tvätta fönstrena. Sen blir det hem hit igen för att äta grillmiddag och sedan hem till mig. Cämi, Olle, Tomi & Tilda kommer förbi en sväng:) Blir lite bastu och chillkväll. Mys.

BTW, i veckan börjar vi med köks&hallplanerna i gille:) Jag ska börja rensa ut allt skit så älskling kan bygga/riva när han kommer från jobbet om dagarna. Typ. Jag är verkligen glad! Ett kök for my own, haha. Och en hall, ohyes.

Nej nu en svalkande dusch, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback