Skåne imorgon!

Ja imorgonbitti åker vi, äntligen, till Syster & Jakob:) Och Aicha o bebisen såklart. De har mätt hjärtslagen nu på bebis och den hade tydligen rätt högt, eller alltså inte konstigt utan man brukar säga att killar har mer än tjejer och den hade högt. Men för min syster var det tydligen likadant när hon var bebis så de trodde att hon var en kille :p

Jag packade faktiskt redan igår när älskling satte fast socklarna (lister som vi säger) och skruvade upp min hylla i hallen:) Nu ska bara toadörren på, socklarna på, spegeln upp och verktygen bort så är hallen helt klar:D Den är ursnygg min hall! Vitt ser verkligen fräscht ut. Hur som helst, min packning är så gott som klar, neccesär ska ii bara. Sen har jag packat för en dag mer för jag trodde jag skulle hem på måndag med bror & S men det blir tydligen inte så men det får vara kvar ändå.

Papi har målat taket i köket nu, vitt. Det var trä förut för er som inte vet;) Hela taket (i resten av rummet) ska bli vitt så småningom men nu vill jag bara att allt ska bli klart och taket får därför vänta. Det blir fräschare o ljusare med vitt!

Jag fick sova inne (i det riktiga huset) inatt eftersom papi målat taket igårkväll och det verkligen stinker, så det är inte speciellt bra och sova med det. Men gud vad skönt det är att bo i gille, jag har vaknat typ tusen ggr pga att de låtit, typ pratat bara och det ekar ju fan i huset. Sen när jag gett upp om att somna om i livet (mams & paps pratade typ) så gick jag o mami ner till centrum. Vi skulle försöka laga mina klackskor men skomakarn sa bara att det inte skulle gå så där fick jag slänga 600 kr. Kul. Men de var iaf väl använda på studenten :p Vi gick in på Din Sko eftersom jag behövde ett par nya klackisar då, hittade som tur var ett par. Skitfina! Så ska ha dem under ceremonin sen när vi kommer tillbaka till huset byter jag om till de platta jag köpte, haha. Sen köpte jag present till syster som fyllde år den 13 juli, har ju inte träffat henne. Och sen köpte vi bröllops present till de också:)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen fixa mig. Min älskling ska bjuda mig på middag ikväll, så underbar. Vi vet inte om vi ska äta i tumba eller om vi ska åka in till stan men vi ska äta med Tomi & Tilda:) Det ska bli supermys! Jag har problem med klädvalet redan nu.. Men det är ju inte alls kul väder så det får nog bli jeans & tunika! Sen kan jag absolut inte bestämma mig för vilken väska eller vilka skor. Suck. Men det löser sig nog.

Bilen går (runt) 05.00 imorgon bitti, härligt. Älskling & papi ska turas om med körningen så det blir nog as bra! Gud vad jag längtar nu. Speciellt til lördag då det är dags för bröllopet. L O V E .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback