Spending the days @ syster.

Igår precis innan jag o älskling skulle ta en promenad ner till centrum för att möta Tomi & Tilda inför middagen så ringde syster och frågade om inte vi kunde åka redan då, på kvällen. Älskling hade precis föreslagit det själv också så efter lite prat med papsen och sådär så var det bestämt! Papi hämtade oss efter en supersmarrig middag på kinastället och en cider på TBs därefter:) När vi kom hem var det bara slänga in allt i bilen för att sen åka mot Skåne!

Vi kom fem strax innan 5 imorse, trötta och sega. Älskling gick raka vägen upp i sängen och la sig, somna som en stock gjorde han! Själv hade jag sovit i bilen i typ två timmar precis innan vi var framme så jag var inte riktigt trött, men till slut kunde jag somna iaf.

Vaknade åtta imorse och då tog jag o syrran en promenad med Aicha och Pierre o Leonas vovvsingar Oden & Zeb:) Det blev en halvmil totalt och jag var inte lite slut efteråt, haha. Snacka om att jag behöver motion. Blev raka vägen in i duschen och sen gjorde jag mig helt klar.

Det blev hamburgare till lunch, yumm! Sen har vi mest suttit ute på tomten och pratat om allt möjligt, mycket att prata om har vi alltid eftersom man ses så sällan.. Jakob har pysslat med huset hela tiden men nu är han snart klar så man kan få umgås lite med honom med! Sen kommer även Malin, Oscar & Malou snart:)

Imorgon ska jag o älskling åka till Hässleholm för att shoppa lite, en del inför bröllopet men sen slinker det säkerligen i något annat också. Får ju min lön imorgon för de tre veckorna jag jobbade, mer än jag förväntat mig så jag är mycket positivt övveraskad:) Kan därför unna mig något extra fint(a) Nej men en locktång blir det nog, den kommer komma väl till användning, på bröllopet också.

Nej nu ska jag gå och reta min kärlek, moahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback