Stan & Landet

Imorgon är det fredag och älsklings sista dag på semestern, en enda vecka. Men pengar får han ju! Det tråkiga är att ingen av oss har pengar nu så vi har inte kunnat göra något speciellt under den här veckan, efter Sundsvall. Kul semester för honom då.. Men vi åker ju till Skåne snart och då får vi båda lön så.
Men nu, Imorgon ska jag och mami in till stan för att shoppa:) Hoppas hon är lika generös som vanligt så jag kommer hem med en del nytt till garderoben, det behövs. Ja det jag skrev förut är nästan ett måste för min del. Men det brukar inte vara något problem så det ska nog gå bra nu med, hihiii. Efter stan plockar älskling upp oss i centrum så ska vi åka ut till landet sen. Där blir det bara chill och en god middag med bror också tror jag nog, myspys. Sen åker vi hem på lördagmorgon igen. Och på kvällen blir det ju förhoppningsvis partaj!

Mamma & pappa har även börjat prata om att vi ska fixa ute hos mig, en vägg till garaget så jag får en riktig hall och sen riva förrådet och göra det till ett litet kök istället! Precis som jag har velat alltså. Då blir det lite mer "egen lägenhet" och man slipper springa in för mat o det hela tiden = superskönt. Men de vill samtidigt kanske sälja huset och skaffa en lägenhet istället nu när de har landet. Då blir det antingen så att jag får bo med dem i en 3a eller så försöker vi få tag i en 3a och i en 1a till mig. Scary! Men sen sover jag o älskling alltid med varann så det känns onödigt att jag ska ha en 1a när jag typ sover här hos honom varannan natt åtminstone.. Aja vi får se hur allt blir och det kommer ju ta en tid att sälja och allt. Nu ser det iaf ut som att jag får ett kök och en riktig hall i min gillestuga och det gillar vi verkligen:)

Just nu kollar vi på film, The Departed. Jag tröttnade så gick hit istället men ska väl kila ner strax igen.. Den är inte så jättebra faktiskt och rätt krånglig, enligt mig då. Haha. Sängen suktar en del nu kan jag säga så vi får se, hihi.

Glöm inte kika på sundsvalls bilderna down there, nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback