Sundsvall

Ja idag åker vi, äntligen, till Sundsvall och Gatufesten:D Som man längtat.. Det ska bli så roligt och trevligt sällskap! Det bästa är väl ändå att Camillas stuga ligger i hamnen och typ 7 minuter från "stan" (med bil) det är ju sjuuukt mys och bra! Både hon & Odljung var där förra året så jag o älskling är rookies, haha. Det blir nog as bra! Det blir tre vilda nätter iaf, hoppas kan man ju. Men vi fixar det! SUNDSVALL 2007, Björn Rosenström!

Vi sov i husvagnen inatt igen så jag åkte med älskling imorse, var hemma kvart över sex :O Snacka om segt! Men jag var tvungen eftersom jag hade en del att fixa med innan vi ska åka. Jag la mig iaf på soffan och vakna halv tio igen:) As skönt. Sen fixade jag det sista med packningen, att jag alltid ska ha med så mycket.. Herregud. Men bilen har ju en del packningsutrymme så(a) Haha. Nu står allt i hallen och väntar på att få åka, typ. Har precis duschat så när håret är torrt (fönen ligger längst ner i väskan) ska det plattas så kan den också läggas ner. H ä r l i g t . Älskling slutar 14 då kommer han direkt hit o plockar upp mig o min packning så åker vi hem till honom. Där ska jag städa ur bilen medans han får sova en stund, han ska ju ändå köra i fem(?) timmar sen :/ Det går nog bra! Vid fyra ska vi hämta Odljung och sen åker vi raka vägen till Camilla o hämtar upp henne. Sen är det Sundsvall next :)

Från ett till annat, Igår ville Tilda inte alls sova middag så Camilla tröttnade på att försöka så hon sa till mig att jag skulle "natta" T istället eftersom det gått så bra dagen innan hos mig. Så jag tog över och fem minuter senare sov hon:) Haha, det var faktiskt kul! Men som jag sa till C, hon kör nog bara med sina föräldrar. På kvällen vägrade hon också somna, eller hon vaknade upp och vägrade somna om igen. Micke gick med henne i en och en halv timme, sen gick både C&M i en timme. Sen kom dem till husvagnen och sa Elin snälla kan du ta över det här funkar inte. Sen ställde dem vagnen vid mig och gick. Haha. Så jag började gunga vagnen och lät T hålla mitt finger. Älskling klappa henne på pannan. När hon börja panikgråta (inget ovanligt) så börja jag sjunga då blev hon helt knäpp tyst och tio minuter senare sov hon:) Camilla & Micke gav mig o älskling fingret när de kom tillbaka:D HAHA.

Man måste ju få skryta också. Nej nu ska jag bränna skiva. Byebye.

BTW, jag har shoppat lite också ju. I måndags när vi åkte tillbaka till husvagnen så stannade vi på åhléns i Södertälje. Där hittade jag äntligen solbrillor:) Köpte ett par till älskling också och badbyxor, det är han absolut värd! Sen så åkte vi iväg till Järna igår på dagen och utanför där hittade vi en butik. Där hittade jag present till Johanni så nu behöver jag inte tänka på det något mer, hihi. Hon hade det jättebra i Roskilde också:)

Kommentarer
Postat av: Tess

määh nu var vi ju aldrig måndag eller tisdag :/

Postat av: natali

miss you girl!!! :)

2007-07-06 @ 13:14:32
URL: http://natalifikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback