Grillpartaj!

Igår fick jag som jag skrev tidigare jobba en timme extra, more money for me;) Det var inte alls jobbigt och dagarna är verkligen superkul, hur bra som helst:) När jag till slut fick sluta för dagen & veckan kom älskling o hämtade mig så vi kunde åka o handla lite middag för kvällen. När vi handlat åkte vi hem o gjorde ordning maten som blev flintastek och kroketter med världens goaste sallad till! Yummie! Sen råkade jag självklart slumra till på soffan så älskling fick vara med sig själv nån timme innan han väckte mig och fick världens argaste flickvän, oops! Men jag var såååå trött o ville bara få sova så det var faktiskt inte så illa iaf. När vi väl kom ut till mig senare så kunde jag självklart inte somna för älskling var för söt<3 Så vi busade o gosade framför teven innan vi sa god natt.

Imorse låg vi verkligen o drog oss länge vilket var otroligt skönt! Men tråkigt, missa sol&bad. Istället satt vi o prata med mami & papi massor och sen gjorde jag i ordning mig o packa ner allt jag behövde innan vi tog bilen till älskling. Blev ett stopp på ica för lite mat-tillbehör inför kvällen, filebitar med grönsaker o kroketter, smaskens! Nu är han precis klar och snart ska vi röra oss mot bussen (tyvärr!) för att åka hem till CÄMICAM på grillpartaj:) Love that girl! Vinet är på kylning och vi är på partyhumör.  = p e r f e k t !

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback