Landet

Igårkväll åkte vi alltså ut till landet, Mickes land. När vi kom dit vart det inte speciellt mycket, vi ladda med lite gottis och jag läste lite skvallerblaska medans Camilla & älskling spela nått kortspel. Sen gick vi o la oss och då var min älskling jättesöt, han var rädd :D HIHIHIHI.
 
Imorse vaknade ingen annan än jag, som jag visste redan innan alltså. Så Tilda fick räddas av mig och vi gjorde oss ordning själva och hann vara vakna minst en timme innan de andra ens rörde på sig. Sömntutor! Sen var det iaf fullfart. De gör om vinden och jag var alltså barnvakten;) Tilda körde järnet med mig så ibland fick de andra rädda mig en stund så jag kunde hämta mig, haha. Så hon kan den lilla sötnosen alltså. Gosh! Åkte hemåt vid femtiden eftersom jag skulle vara barnvakt. :(

Sen jag kom hem har jag haft världens sämsta tid! Jag har nog aldrig mått såhär? För ingenting alltså. Eller det är ju någonting men aa, skitsamma. Räcker med att älskling fått höra på allt ett par ggr under kvällen i telefonen, sorry hjärtat men du är den bästa <3 Jag ska iaf avsäga mig det här med barnvakt åt S. Det funkar inte!
Har unnat mig ett jätteskönt bad iaf som verkligen var behövligt. Sen har jag pysslat med mitt rum som såg ut som en totalkatastrof! Usch & fy. Nu är det iaf bara dammsugning kvar att göra så är det på bra vägar igen, hih.

Nu har jag fixat alla studentbilder, äntligen! Bara en vecka senare då, haha. Så jag bloggar ett nytt inlägg med lite fina bilder från min stora dag! Det kommer nog fler senare när jag får från alla andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback