Man mår som man förtjänar..

Gårdagen blev för bra! Jag o älskling var framme hos Camilla redan vid tre, haha. Vi lyckades upptäcka att våra busskort redan gått ut när vi skulle kila mot bussen så Hasse var snäll o körde oss till centrum där älskling köpte en remsa till oss (mest mig då) söt som han är och vi hann då med en tidigare buss än vi tänkt:) Hos Cämi ställde vi in allt i kyl och plockade fram utemöbler på ena altanen och satte i igång med vinpimplandet d i r e k t . Något jag får ångra såhär i efterhand såklart. Men som sagt, man lär av sina misstag. Jag o älskling var nog de som fått i sig mest av dem som var där och redan vid elva rörde vi oss mot tullinge centrum för att åka hemåt. Seanis & Tomi gjorde oss sällskap. Jag var superglad över den trevliga dagen/kvällen och älskling likaså. Sen när vi väl kom in hos mig så ja, man mår som man förtjänar.. No more! Haha, men en rolig kväll hade vi iaf och det tackar vi för:)

Idag drog vi oss bokstavligen upp ur sängen halv ett. Då blev det in för en frukost, jag lyckades endast få i mig en macka sen vågade jag inte mer. Älskling däremot behövde typ mat för att må bra igen! Sen kila vi ut o la oss i sängen igen och satte på Little Miss Sunshine som vi inte haft tid att se ännu, den sög. Men i detta väder gjorde det ingenting iaf. Hihi. Efter det myset så körde jag o papi hem älskling och sen skulle vi köpa mat direkt efter. De skulle ha pizza men jag var inte alls sugen så för min del blev det spagetti bolognese, så gott! Men med mitt mående har jag inte lyckats få i mig speciellt mycket så jag tänkte gå in o försöka få i mig mer strax:)

Sen har jag plockat reda på allt i mitt rum så det enda som behövs nu är dammsugning, det får bli imorgon! Jag ska nämligen, efter maten, lägga mig i ett skönt bad en stund o bara njuta. Sen blir det nog bara soffchill för min del för älskling har ju träning ikväll så vi ses inte förrän imorgon igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback