Midsommar

Ja då var midsommar över och jag kan inte säga annat än att den vart suuuper! :) Vi började med middag hos Mackan vid femtiden, Tomi, Tilda, Emmi, Sean, jag o älskling of course. Riktigt trevligt och gott! Vid åttatiden rörde vi oss mot bussen i centrum för att åka mot Calle där kvällen skulle fortsättas. Tyvärr hade Tilda släppt loss ordentligt hos M så hon & Tomi fick åka hemåt istället, hihi.

Hos Calle var det en hel del människor och det var mycket trevligt hela tiden.. När sen en kamera blir stulen (?) och några människor man inte alls vill ha på en fest slår sig ner tröttnade vi och bestämde oss för att röra oss hemåt, mot C&M (älsklings syster alltså). Eftersom de åkt till landet fick Emmi & Mackan joina oss! Det var grymt skönt att bara kunna gå när man ville och vara "hemma" på fem minuter. Ja det blev en galen natt, grymt rolig, innan vi la oss till slut! På morgonen fick man sig ett gott skratt, eller många sådana:D Sen fick vi i oss lite frukost innan vi tog bussen hem därifrån. En riktigt  l y c k a d  midsommar alltså! Tack.

När jag o älskling kom hem till honom kollade jag på filmen från hans student. När den var klar kollade jag på lite film från gårdagen när Tilda fått dansa kring midsommarstången med mormor Marie:) Så jävla söt unge!! När filmerna var klara packade älskling ihop lite grejer så åkte vi o köpte mat, hamburgertallrik - mums! Och lite godis o läsk. Maten åt vi hos C&M eftersom vi bestämt oss för att åka dit och städa. Ja inte för att vi hade skitat ner så mycket men som tack för att vi fått låna lägenheten så städade vi typ igenom hela lägenheten:) Tildas rum var såklart värst men man kan ju inte räkna med att en 1½ åring har städat i sitt rum. Nu är det iaf det, tills hon kommer hem igen dvs. Haha. När vi var klara åkte vi iaf hem till mig så jag kunde duscha o byta om.

Sen åkte vi hem till Emmi:) Dem hade hyrt en film så vi kollade lite disneydags innan filmen och efter filmen var vi fortfarande lite sega efter midsommar så vi tänkte åka hemåt.. Kollade typ 10 minuter på Eurotrip innan vi rörde oss hem mot mig. En skön kväll med andra ord. Behövlig.

Today, ska vara hemma hos Camilla & Micke när de kommer från landet så vi får se deras reaktioner:D Sen kan man ju hoppas på lite pictonary igen, as kul. Sen blir det nog hem till älskling o sova. Mys. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback