Moster & Bröllop..

Jag kom nyss o tänka på när min syster ringde och talade om för mig att jag ska bli moster! Det känns fortfarande helt sjukt.. På min student kunde hon inte dricka heller och hon var rätt trött, men hon är ju gravid och vad kan bli bättre än det? :D Och om bebis bestämmer sig för att komma den 26 januari 2008 på min 20års dag blir jag inget annat än överlycklig!! Vad kan bli en bättre present än det? Jag håller tummarna varje dag syster ♥

Och förutom detta underbara fick jag igår på dagen höra att de planerar ett bröllop där nere i Skåne nu:) De vill ha det redan i sommar i trädgården hos dem, det är helt otroligt! Min syster blir fru. Jag hoppas de får tag i en präst som har tid och att de får ihop det för ett bröllop innan bebis kommer vore bäst! Brudtärna-Elin blir det då, aaww.

Min syster har alltså givit oss två oslagbara besked under en månad, vad blir det härnäst? Nu håller vi tummarna hårt för att bröllopet blir av i sommar och att allt går bra med bebis. För att Ni är bäst, Lina & Jakob ♥

C i a o o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback