No more school.

Och det känns fortfarande inte på riktigt, haha. Tror faktiskt inte jag kommer ha förstått riktigt ordentligt förrän i höst, då skolan ska börja igen men den inte gör det för min del. Härligt är det iaf, no more school.
Mina två förra inlägg blev lite röriga kanske men det var för jag inte haft tid o skriva på så länge och jag som alltid ska skriva allt i minsta detalj. Haha. Har så mycket på en och samma gång helt enkelt.

Igår gjorde inte jag o älskling särskilt mycket.. Vi var med Tilda en del eftersom Marie & Hasse fortfarande var barnvakt. Det blev en prommis till ica, vilket inte hänt sen älskling tog körkort :p Men vi gjorde det för Tildas skull så hon kunde somna :) Sen vart det massa parklek också och hujedamej vilket humör lillsnorpan har! :O ;)
När Micke & Camilla kom hem så åkte jag med direkt till dem eftersom jag skulle sova där. Vi gjorde inte alls mycket tills älskling kom vid halvtio, då blev det ägg o lite annat kvällsmål. Vid elva sa vi god natt o la oss på madrassen för att sova.

Imorse vaknade vi halv sju, tack vare Tildisen såklart. Haha. Hon storgrät verkligen för att Camilla gått;) Och Micke orka knappt röra på sig så vi la oss bredvid i sängen och satte på teven då lugna hon iaf ner sig lite grann. Sen gick även M och sen också älskling. Då åt jag och T frukost och sen blev det blöjbyte och påklädning:) Vi hann inte mer än ut från porten förrän älskling ringde o sa att han inte hade några lektioner så vi möttes perfekt tajmat i centrum så vi kunde åka in direkt till stan.

I stan blev det först ett besök till mc donalds så Tilda kunde få lunch innan hon somnade för att sen möta Camilla och äta med henne. Tilda fick ny blöja efter maten och på vägen från donken somna hon lugnt i vagnen så Camilla fick inte träffa henne, haha. Vi mötte även upp Gittan för att sen gå till kungsan och äta lunch:) Det blev thailändsk, supergott men lite för starkt för min smak :p Tilda sov hela tiden och vaknade precis utanför grönan, när vi gått av färjan. Hon sov hela 1 timme och 40 minuter.
Det blev en långispromenad runt djurgårn i det otroligt varma vädret när hon vaknat, hur mysigt som helst. Vi stannade vid vattnet och köpte glass som vi åt i skuggan, haha. Sen när vi gått runt en lång vända tog vi färjan tillbaka eftersom T sov på vägen dit:)

Vi åkte raka vägen hem till bremora sen. Älskling hade bilen i tumba så han åkte och handlade fika så möttes vi på parkeringen hemma. Då var Tilda jätteledsen, nästan panikslagen.. Hon var för varm så hon visste inte vad hon skulle göra utan bara skrek o skulle vara i min famn. Efter lite nedsvalkning blev hon lika glad som vanligt igen så då gick vi ut till parken och fikade:) I skuggan! Hon smakade på sand så när vi kom hem igen fick hon duscha och sen skulle hon mysa. När C&M kom hem åkte jag o älskling nästan direkt eftersom vi skulle hem till kassmyra och äta med Marie. Kyckling-grönsallad för min del:) Yummie.

Nu blir det bara tevechill antar jag, tråkigt men sant. Imorgon ska jag hälsa på min avdelning som jag ska jobba på i 3 veckor och sen på kvällen åker vi med C&M till landet.  B Y E E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback