Sista veckan..

Jaha då är jag inne på min sista vecka på dagis nu då, ja fram tills vecka 32, då jag börjar igen:) På månadslön istället då också, oh yes! Mitt vikariat blir tills den sista december så nu får jag se till att börja checka av vad jag ska göra med mitt liv efter jul och nyår så jag slipper stå där sen, hmpft ja man kan ju försöka iaf.. Jag är otroligt glad över att jag fick vikariat till och med december annars vet jag inte alls vad jag gjort. Thanx boss!

Igår var det lite full rulle, sånt gillar vi. Mami & papi hade kommit hem när vi vaknade så vi var lite sociala med dem en stund. Sen åkte vi hem till älskling med papis bil för att hämta dvd-skivan från hans student. Papi ville se när de spelade och höra hur dem låter och sådär. Sen när vi kollat igenom den med dem så packade jag ihop mina grejer och så åkte vi hem till älskling igen. Det var lite mys där en stund innan vi skulle åka vidare till C&M. Dem blev sååå glada över städningen och visste inte vad de skulle säga, hihi. När vi varit där en stund åkte vi hem för att äta middag med Hasse. Fläskkotlett med färskpotatis o bea:) Supergott. Sen åkte vi tillbaka, igen.

Då tog vi en promenad till brosjön men det slutade med att Tilda badade mest, haha. Hon typ skakade för det var så kallt men gallskrek när man tog upp henne, knäppis. Men söt är hon allt. Sen lekte vi lite med hennes bil innan hon skulle sova! När hon gick o la sig satte vi oss på balkongen o kolla på campingar:) Det blir förmodligen göteborg i sommar, 2 nätter och Liseberg:) Hur kul som helst! Om det finns platser kvar dvs. Kul anyway. Sen åkte vi hem till älskling o sussa. Mys<3

Imorse var jag duktig. Jag tog en promenad från älskling till dagis:) Det var såå skönt, kommer bli av fler ggr vill jag lova. Sen blev det självis en prommis hem efter jobbet också. Duktigt värre! Och Nu ska jag snart kila ner till centrum där jag ska möta mitt hjärta, vi ska till skärholmen för att kolla runt lite med C&M och Tilda såklart:) Sen blir det nog en sväng hem till dem innan vi åker hem hit för att sova.

Bye <3

Kommentarer
Postat av: Tess

japp det kan vi göra :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback