Tildas Blogg

Självklart har världens sötaste unge en egen blogg, även om det är mamma som får skriva åt henne i ett par år framöver så har hon sin egen blogg. Och jag var bara tvungen att sno det här inlägget, sött ;

2007-05-31
Elin Student!
Igår gjorde vi inte så mycket, Men idag tar Elin studenten..
Hämtade mormor & morbror vid ett.. skulle hämta g-morfar halv 2.. sen bar det ner till skolan där det var massa människor..

Tillslut kom Elin men jag ville inte ge henne flaskan jag köpt så det fick mamma göra.. jag var lite arg på henne, hon pussade faktiskt Andreas först o inte mig! :(


När vi åkte från skolan så körde vi hem g-morfar o vi åkte o åt en pizza. Kl 4 skulle vi vara Hemma hos Elin. Hon öppnade alla presenter hon fick o skrattde gott åt tuggumimaskinen hon fick av oss.. :)

Jag dansa loss ordentligt på dansgolvet därhemma.. alla tyckte jag var duktig..
Efter ett tag började Elins pappa o spela med sitt band, då va de ännu roligare att dansa..

När dom spelat klart så fick jag spela trummor, det va nog det häftigaste & roligaste på hela kvällen!!

När vi åkte hem så körde vi hem mormor, jag skulle sova hos dom den natten för mamma & pappa skulle ju jobba dan efter o dirket efter jobbet åker dom till landet.


Kommentarer
Postat av: Tess

förstod att det var något sånt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback