Back to school.

Vilken underlig känsla måste jag säga, att vara tillbaka efter så lång tid.. Men hur jävla underbart som helst att få träffa klassen igen:) Det är verkligen något man saknat under apun! Skolan är ju sig lika iaf, haha.

Dagen började med religion 11.10, med äckelAgneta! HAHA. Självklart gör Natali världens bästa entré sisådär en halvtimme försenad när alla i klassen är tysta och tittar duktigt på filmen; HALLÅÅÅÅ KLASSEN:D En mindre glad Agneta svarar bara sätt dig och var tyst! Hahaha, så underbar N.
Efter religionen var det dags för svenska, med Anna. Hennes föreläsningar är så bra om man jämför med dom andra lärarnas, men jag är fortfarande säker på att provet kommer gå åt skogen! Tyvärr.
Sen var det dags för sista lektionen, individuella valet. Turism & Resor för min del. Men kul att läraren dyker upp i klassrummet man ska vara i?! Om man nu flyttar sig får man iaf skriva en lapp så att vi som inte ens vet vem läraren är kan hitta dit.. Alltså ingen första lektion idag för vår del, suck.

Tog en sväng in på ica med Jannike innan vi tog bussen hemåt. Hon handlar ju varje dag nu, haha. Och nu sitter jag här ute hos mig, precis satt på mig mjukiskläderna för barngympan:) Så skönt! Ska strax gå in och ta något o stoppa i magen innan jag måste åka till visättra. Efter barngympan blir det hem, mami har ljusparty och sen kommer älskling efter sin träning:) Prison Break för vår del såklart, sen blir det sova..

Igår när vi vaknat ringde C och fråga om vi ville komma dit, där grillade vi korv till lunch/middag och så baka älskling och systern en sockerkaka, GRÖN! Haha, usch vad äcklig den såg ut. Sen åkte vi allihop hem till kassmyra där vi såg på Beck, Advokaten med Marie, den var himla bra! Sen var det sovdags typ. <3

Imorgon ska jag och Jannike promenera till skolan:) Jag ska gå och plocka upp henne, så får jag se hur hon och Daniel har fått det i sin lägenhet, värsta spännande! Hon skulle hem och städa nu tror jag, hihihi. Börjar 12 imorgon, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback