Ballerinas

Ett tillägg till den fina listan jag gjorde i onsdags alltså. De underbara svarta ballerinaskorna är numera mina:) Jag vet inte riktigt om det vart som jag tänkt mig men jag är nöjd helt klart, billigt också. Tack underbara mami<3

Men tack vare detta har jag också mer shoesinköp att göra;
vita tygskor (inga snören!) så fräscht till vår/sommar.
♥ vita / ljusa ballerinas
studentskor - det är ju det viktigaste, vet hur jag vill ha dem, gäller bara att hitta nu!

Måste tacka mamma igen, nu ligger två klänningar på posten och en är på väg - oops! Men student är student, man måste ju ha klänningar tills dess, hihi. Sen kanske en eller två skickas tillbaka också så då är det ju ingen fara. Men jag får som sagt behålla dessa tre styckna underbara klänningar om dem passar som de ska förståss.

älskadeSyster är i Sthlm också:) Har tyvärr inte hunnit träffa henne ännu men hon var hemma imorse när jag befann mig i skolan och lämnade min födelsedagspresent (bara sisådär två månader sent, men bor man så långt ifrån varann så kan man inget göra!) Underbart fint fruktfat/prydnadsfat med matchande prydnadsvas och tre vaser till fick jag! Superfint! Och ett halsband plus örhängen följde med också, tackar så mycket syster & J<3 Nu blir det en kista för min del där jag kan packetera ner allt så jag har när jag flyttar:)

Har precis kommit upp ur ett varmt bad, snacka om att jag känner mig fräsch. Kikade in i frysen och mami har verkligen fyllt den med glass:) Både tallriksvarianten och på pinnar, smmaskkens! Då vet ni vad jag ska göra ikväll, framför let's dance med min underbare pojkvän i sällskap<3 Bror+ S och mor är med också.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback