Bowling:)

Precis som igår sitter jag i kära klassrummet nu med.. Som vanligt är det knappt någon som gör det de ska, men det beror också på att det är skrivarkö! It sucks, bara en skrivare på 12 elever är inte särskilt skoj. Jag har iaf hunnit skriva ut fyra bilder på Tildisen nu:) Åhh vad fina de är, man blir tokigt stolt, hihi. 
Innan lunch var Ping (HAHAA) från singapore här på besök, cool! Jag måste säga att jag diggar namnet så hårt;) Alla jobbade självklart extra flitigt då, moahaha. När det sen var dags för lunchen blev det bistron med Cami, istället för matsalen. Det var smarrigt! In på ica efter och köpte läkerol, yummie.

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så man kommer hem någon gång, Cami följer med mig hem eftersom det blir heron sen när grabbarna tränat klart, BOWLING står på schemat:D Härligt att Tomi tagit körkort alltså, ohyes. Så hemma hos mig blir det bara packning för mig eftersom det blir sova hos älskling efter heronbesöket! Och middag troligtvis, om inte latheten tar över så vi köper något istället (jag gissar på det)! 

Igår var älskling redan hemma när jag kom hem från skolan, Tomi var med också. Jag började med maten direkt och älskling kom in efter ett tag o hjälpte till, gulligt. Väldans gott vart det, fläskkotlett - pommes och beasås! Yummie! Med en stor sallad till, smaskens. 
När mami kom hem senare så gick vi in till huset igen och pratade lite med henne, hon åker nämligen på kryssning nu idag så hon ville bara fråga vad vi ville ha (a). Sen visade hon hur hon ville att vi (läs: älskling!) skulle göra med tevehyllan nu när det blir lcd-tv köp på lördag (om vi nu hittar någon dvs) ;D Våran gamla har nämligen gett upp..
Vi fortsatte kvällen med att ligga i soffan o mysa framför teven tillsammans, jagälskardet. Sen var det sovtajm!

Imorgon blir det som sagt lcd-tv jakt med papi o älskling! Mami vägrar komma hem och behöva kolla på melodifestivalen på en trasig teve, jag förstår henne faktiskt. Haha. Så förhoppningsvis blir det sen en schlagerkväll med min familj (bror & somayeh också) framför en ny tv och med massa gott! Middag innan också. Jag tror faktiskt både jag o älskling kommer njuta av den lugna kvällen;) <3

Nej nu är det min tur att skriva ut så trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback