Brownies

Så var det helg, otroligt alltså. Ja fast igentligen är det ju imorgon kvar men eftersom jag måste gå vid ett och inte får det för min elaka mentor så stannar jag hemma hela dagen istället! Fast någon slappingdag blir det ju inte med tanke på att Sarah ska lämnas, halv tio ska vi vara på dagis är det tänkt. Sen åker jag direkt till C&M för att testfota nya bilder på Tilda eftersom att Dan har förklarat idén för mig nu och jag får ändra! Sen blir det väl direkt från bremora till centrum antar jag, möta upp älskling och åka in till svthuset där inspelningen av parlamentet ska vara:)

Gårkvällen gick helt okej. Sarah grät visserligen när hon blev lämnad i ishuset för att mammaMervi gick men det gick ändå över lika snabbt, larvmaja! Hon var också intresserad av matchen så vi stannade och såg klart hela. När vi kom hem var det pjamasdags direkt, tanborstning, kissning och sen nerbäddning i sängen. Meeen för det somnar inte hon nej! När jag sen vid halv elva kände att jag inte orkade hålla ögonen öppna stängde jag av teven så sa jag att nu ska jag också sova så god natt, då först tror jag hon somna med detsamma. Suck.
Imorse var det inte alls så segt som gångerna innan att komma iväg med Sarah, vi var till och med i tid till bussen! Iofs gick vi upp tidigare än förut också men skönt var det att slippa stressa så det var det absolut värt! När jag lämnat henne på dagis tog jag en prommis till skolan i det fina vädret, superskönt.
Dagen i skolan var otroligt seg idag tycker jag.. Fick inte ett skit gjort men det är ju bara mitt eget fel. Det roliga idag var helt klart när Tess ringde mig och sa att hon var på väg till tumba för att hälsa på sin klass och visa upp lilla Filippa:) Så jag mötte upp dom, HERREGUD vilken sötnos!! 3½ vecka gammal och SÅ liten och SÖT! Jag stog i en halvtimme och bara beundra lilla Filippa. Sen var jag tvungen att gå tillbaka till klassrummet.. Gick hem vid fyra då blev det raka vägen till dagis och hämta Sarah, åkte direkt hem och efter en stund kom älskling också:) Vi lagade middag medans S kollade på teve.

När älskling skulle åka hem sen så la jag mig i ett varmt skumbad eftersom S ändå tittade på Alladin, härligt. Efter det härliga badet joinade jag henne framför teven en stund innan filmen tog slut. Då blev det ut till mig direkt och samma visa igen, sängtajm! Men först nu sover hon, skönt är det iaf. Jag gjorde ordning vispgrädde och brownie och tog med ut för att avnjuta i min säng tevetittandes - myspys.

Nej nu ska jag kolla lite på csi innan jag ska bädda ner mig i sängen för natten. Imorgon blir det ju lite sovmorgon ändå, halv nio står klockan på - skönt! Och imorgon får jag även mitt sovsällskap igen - uuunderbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback