ELIT

Tack vare gårdagens vinst mot Skå, 5-3, så är Botkyrka nu klara för elit:D Älskling gjorde det sista målet också - hela laget hoppa ut och kramades, haha! Skit spännande match och riktigt roligt att det blev vinst:)

Med mitt svenskapluggeri går det inte alls så bra, suck. Jag tror jag läst igenom papprena alldeles för många gånger utan att något har fastnat:( Jag hatar svenska!! Jag behöver inte ens det här i framtiden.. ÅHHH imorgon är provet och jag är k ö r d! Kanske kan få ett G på Annas del och Saris om den är så lätt som dom säger, men Camillas -Nej!

kvällen ska väl gå till att plugga arslet av mig och verkligen satsa på de två delarna jag tror på G, så får jag ta Camillas del en annan gång.. Sen blir det säkerligen mys med älskling med en film elr något liknande:) Inte bra när jag måste plugga men jag är värd det, haha.

Innan gårdagens match var jag hos C&M från skolans slut tills vi skulle åka, men det var bara Micke och jag som åkte för C skulle på möte och Tilda är typ sjuk så hon fick stanna hemma med sin farmor;) Iaf så hade jag o M skit roligt hela vägen, HAHHHA! På hemvägen åkte svärmor med också. Hemma hos C&M lekte jag med T såklart, åt middag och ritade med Camilla:) Det blev ju fint iaf. Hihi.

Börjar som vanligt 12 idag så jag har spilltid nu, ska försöka läsa igenom papprena någon gång också - SUCKK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback