Grattis TOMI!

Nu har du äntligen körkortet! WIHOOOO, fan vad kul! Det var nog min lyckokram, elr hur? Haha. Älsklings tur snart då, absolut. Bara uppkörningstiden som fattas så klarar du den och har ditt kort med;D Gud vad skönt det ska bli när du har ditt körkort! För min del dröjer det, haha! Äsch jag har ingen brådska nu när älskling nästan har det..

Igår när jag var hos älskling orkade jag knappt någongting så jag låg uppe i soffan och frös framför teven, usch. Min hela kväll spenderades alltså i hans soffa iskall med massa teve, men jag klagar inte på det.. Sen efter standoff gick vi o la oss. Jag tror faktiskt jag somna snabbt för en gångs skull, skönt!

Imorse orkade jag inte pallra mig upp när klockan ringde så jag smsa Jannike o somnade om! Men det var ju bara en lektion jag missade så.. Vaknade med älskling sen när han skulle upp och jag åkte med honom till centrum och tog bussen upp till mig när han tog tåget till skolan.
Jag har inte gjort ett skit sen jag kom hem, bara frusit! Ätit lite yoghurt iaf, smarrigt. Och kollat på McLeouds döttrar såklart, älskar den serien. Och så har jag mailat några om valpar:) Jag vet att jag klarar av en valp, jack russel är världens finaste ras! Jag bara måste få tag i en valpis, en hane! Det blir perfekt! Måste bara få svar nu..

Ska möta mami när hon slutat jobba, då blir det donkenmat och sen korpen (om jag orkar följa med), eller så åker jag hem igen istället. Har ju trots allt inte mått så bra idag så jag borde mest vila så jag kan vara pigg resten av veckan! Kvällens tevetittandes blir inte som vanligt när dom bytt tid på OC, bajs! Men något finns ju alltid..

Blir nog en varmt skumbad innan jag ska sova också:) Det blir av alltför sällan nu när jag bor här ute, och nu har mami massa fräscht skum också som jag kan tjyva utav, hihi. Gud vad skönt!

Sen blir det sängen och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback