Härliga vårväder!

Gud vilken otroligt skön helg, bara slapperier:) Jag känner mig verkligen riktigt utvilad idag!

Fredagen; Cami följde med mig hem och så tog vi en prommis till Jannike:) Kollade lite teve och bara snacka tills älskling, Daniel och Tomi kom, då kollade dom lite snabbt runt sen åkte vi mot Heron! Där blev det discobowling:D Hur kul som helst, även om jag slog rekord i rännträffar haha! Älskling är så elak mot mig alltså, han har mobbat mig hela helgen för det, men äsch;) Jag gjorde iaf första striken och det är coolt:D Älskling vann alla tre gånger.. Härligt var också att o'learys serverar på banan så man kan köpa lite alkohol medans man spelar:) Innan bowlingen åt vi mat tillsammans, från ett av ställena där. Inte alls så gott men vad kan man veta..
När vi bowlat klar köpte vi en helium ballong och körde hem till mig, där blev det heliumskratt, HAHA! Gud det är verkligen sjukt roligt att ta helium och sen snacka. Sen körde vi hem C och så släppte Tomi av mig o älskling hemma i kassmyra.

Lördagen; Vaknade vid tio prick, ringde pappsen och sa att vi var vakna så gjorde vi ordning oss och åt frukost. Papi hämtade upp oss och så åkte vi till kungens kurva. Vi tittade runt hur mkt som helst på tv men vi kunde inte bestämma oss, så när vi till slut kommit fram till ett val så ringde brorsan och sa att vi skulle köpa den på ett annat ställe där det var billigare! Så vi satte oss i bilen och åkte till veddesta (ja hela vägen dit!) och köpte äntligen en lcd-tv, större än vi tänkt oss men sparade ändå en himla massa pengar! How great!
På vägen hem stannade vi vid willys så sprang jag o älskling in och handla allt inför kvällen eftersom mami var på kryssningen. Sen åkte vi direkt hem, dom tog fram teven och koppla in den medans jag packade upp maten. Jo den var ju MYCKET större här hemma HAHAHA, men fan vad skönt:)
Vid sex kom bror & Somayeh så då käkade vi middag allihop, tacos! Riktigt gott! Efter maten satte vi oss i soffan och så började melodifestivalen till slut! Höll hela tiden på Cara Mia men Icke!! :( The Ark är bra men nej jag tyckte verkligen att Måns skulle vinna hela skiten, han skulle säkert vinna hela eurovision då med.
Vid tolv gick jag o älskling ut o la oss, då hade även mami & papi gått upp så det var bara bror & S kvar i vardagsrummet, haha. Men papi kom ner igen så dom fick sällskap.

Imorse när vi vaknat o gjort oss i ordning körde vi hem älskling så åkte jag med mami & papi till ikea! Ny tevebänk skulle inhandlas och även blommor+krukor till köket, fint blev det:) När vi kom hem igen blev det nachos till lunch och när dom börja skruva ihop tevebänken gick jag ut och städa bilen, yes i'm great! I det här härliga vädret så är det underbart att vara ute. Och så behövdes bilen verkligen städas!
Nu sitter jag och tittar på när dom sätter ihop det allra sista av bänken, spännande. Sen blir det middag med farfar och sen kommer älskling också:) Myyys, det blir nog tevechill, kanske en film eller något. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback