Huvudvärk

Onsdag idag och jag har nog inte varit såhär trött någon dag tidigare..

Igår gick jag upp nio för att jag skulle vara barnvakt åt Tilda:) Camilla lämna bara av henne sen var hon tvungen att åka igen. Vi busade lite, åt frukost och mös i sängen. Jag fotade också men jag vet inte riktigt hur det blev. Sen blev det blöjbyte, på med ytterkläder och nerbäddning i vagnen eftersom hon ändå skulle sova "middag" så gick jag till solbo och tog bussen därifrån mot centrum. Tur var det för hon somna precis när vi var framme:) Åkte upp till mig så jag kunde lämna mina väskor och T sov hela tiden, tills vi skulle gå på bussen här uppe hos mig igen. Men det gjorde inget för hon hade sovit tillräckligt iaf.
Nere i centrum mötte vi upp C som vart o gjort sina naglar igen, avundsjuk. Vi åt lunch tillsammans och sen körde hon hem mig och Tilda till bremora och åkte igen. Hennes sjukgymnastiksdag alltså, så jag fick vara barnvakt igen. Jag struntade i arbetsmiljön i skolan eftersom jag ändå är klar med arbetet och inte missar mycket.. Jag o Tilda gjorde inte spec mycket och vädret blev bra igen så vi tod en prommis till vårsta och handla matgrejer till kvällen! En glass blev det också som vi mumsade i oss på vägen hem:) Myspys! Sen kom C hem igen och strax därefter kom älskling, vi var ute i parken med Tildas kusiner en stund innan vi gick in och började med middagen som skulle bli våfflor - MUMS! Så när Micke kom hem var det bara börja äta.
Vid åtta rörde vi oss hemåt, till mig. Här hemma gjorde vi ordning popcorn, smarrigt. Och jag fick mina ljus, yeyy! Men dom jag mest ville ha är självklart försenade så jag får vänta ännu längre. Men mami ska beställa vasen jag vill ha också nu så jag är glad ändå:)

Imorse ville jag absolut inte gå upp när klockan ringde kvart i sju, usch! Frös massor också så det fick bli korta vinterjackan today, skönt. Älskling åkte samtidigt så Tomi slapp åka upp hit o hämta honom. Turism lektionen var som vanligt okej men alltid segt så tidigt på morgonen. Sen var det bara svenska och den var det bara hämta ett häfte och gå som gällde, härligt!

Så nu sitter jag här hemma igen, med världens huvudvärk:( Ska försöka sova lite och sen ta en varm dusch. Sen ska jag hämta min studenklänning som har kommit också, wiiie:D Hoppas den är så bra som jag tror! Sen ska bara Britt kolla och jag visa hur jag vill göra om den så det blir gjort så fort som möjligt, hihi.

Ikväll är det match igen som måste ses! Appropå match så vann dom i måndags, 3-0. Som vanligt när dom möter Segeltorp var det ingen rolig match att se på alls.. Och idag är det dags igen, mot Segeltorp. Hoppas på noll skador iaf. Sen blir det hem och sova som gäller, med hjärti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback