Last day

Jaha, lovet har funnit sitt slut då.. Skoldags igen efter 13 veckors praktik, känns lite overkligt.. Men jag är säker på att det kommer bli fullt upp direkt med tanke på alla prov och sånt som ska göras nu sista månaderna - USCH!

Igår efter älsklings match (som vanns med 9-3) åkte vi direkt hem till C&M, stannade på gulan och köpte en feting godispåse, hihi. Middagen börjades fixas direkt och sen var det bara äta en mysig middag:) Direkt när vi ätit klart började melodifestivalen, andra chansen alltså. Och då var det bara fram med godiset och bänka sig på soffan.
Älskling o jag åkte hem strax efter det slutat, han var så trött så han la sig direkt när vi kom hem men jag kollade klart på Helens små underverk innan jag somnade:)

Imorse blev jag väckt av att älskling slog mig med kudden i ansiktet, ceepee;D Så gick vi in och åt frukost när jag legat och segat ett tag.. Efter frukosten gick vi direkt ut igen och kolla på reprisen av let's dance eftersom vi missade det i fredags då vi hade fullt upp med partyt;) hihiii.

Nu är det snart slut och jag ska göra mig ordning så vi kan röra oss till älskling så småningom. Har ingen aning om när vi börjar imorgon? Ikväll blir det nog film och soffchill eller bara teven, bra avslut på lovet..

Direkt efter skolan imorgon blir det hem och göra ordning inför barngympan och sen direkt hem efter den då mami har ljusparty! Min beställning blir nog rätt lång denna gång, om mami tillåter;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback