Mobiltelefon

Sån som jag är så har jag lyckats tröttna på min telefon allaredan och därför är en ny på väg, ja riktigt så enkelt är det ju inte. Men jag hittade en jag fastnade för direkt och till ett bra pris, där jag kan behålla mitt nr och kort - perfekt. Jag är iaf superlycklig:) Har jag tur kommer den redan på fredag men har jag otur så, senast på tisdag.

Igår när älskling kom hit efter sin träning så tog vi en promenad till vi i storvreten och hämtade ut mina paket, studentklänningen och klänningen till skivan:D Guud vad glad jag är, studentklänningen är så underbart fin! Har inte testat den på ännu men den passar det syns, kanske nånting som måste sys men Britt gör det åt mig isf:)
Den andra klänningen var också helt underbar:) Lite lång men det är bra för det är ju bara april när skivan är, och då behöver jag heller inte ha tights under så det blir inte så varmt inne sen då.. Men med den här värmen så behöver jag inte oroa mig för att frysa alls heller så!

Mer om kvällen så hjälpte älskling mig med pluggningen, han förhörde mig och var verkligen stenhård, HAH. Cutieälskling är du alltså<3 Gräddade baguetter också som vi åt på kvällen, mums. Sen kollade vi själklart på hockeyn också. Fast jag försökte plugga. Jag somnade väldigt snabbt i sängen iaf för jag vaknade av klockan imorse och kom på att jag somnat när jag bara skulle ligga ner haha. Förlåt älskling, nu har du många upp<3

Provet idag gick helt åt helvete, usch och blä. Jag hade pluggat ett papper helt i onödan och jag kunde lika gärna struntat i att skippa Camillas del för det var busenkla frågor till den som jag nästan kunde ändå, fast jag läst det en snabbgång bara! ÅHHH! Men då vet jag till omprovet sen iaf, som jag vet att jag kommer få göra.

Mer idag så blir det älskling som vanligt. Kanske blir en sväng till C&M för middag och mys men det återstår att se. Jag vill iaf ta en långdusch.. Imorgon blir det jobb på PUB som gäller, någon invigning då jag ska vara värdinna, med Johanni och Emmi (som har fixat det åt både mig och Joh). Money blir det, härligt. 15-21.

Fick också veta idag att jag är ledig på fredag:) Dan är borta så vi har helt ledigt, härligt! Jag kanske tar ledig imorgon också beroende på hur mycket jag vågar, jag behöver verkligen skoltiden men eftersom jag måste gå redan vid halvtvåtiden så kommer Dan typ dö om han ser mig. Jag får se helt enkelt.

Härliga  p å s k l o v  är här (nästan) också - underbart! Ingen barngympa på två veckor (sorgligt också), men barnflicka blir det tyvärr under det härliga lovet, ons-fre som vanligt. Men pengar är det så tackar nej gör man ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback