Nanny igen

Så var onsdagen över.. Det var inte alls roligt att börja klockan 8 imorse. Värre var det att behöva gå upp överhuvudtaget när man ligger bredvid sin älskling som dessutom kunde ligga kvar i sängen o sova vidare:( Men det brukar ju alltid vara jag som får ligga kvar så!

Turism & Resor var helt okej, rätt få som kom så det var skönt. Mycket antecknande men det är ändå skönt! Direkt efter var det svenska med Sari igen, hennes föreläsning idag var lika bra som i måndags:) Tråkigt bara att det är prov snart och på så himla mycket på en och samma gång..
Innan det var dags o gå hem gick jag o Jannike o kopiera alla anteckningar så båda har allt! Sen blev det en snabbis in på ica och köpa lite småstuff. Köpte en doftis och en "plojgrej" till Tomi också som han kan ha i sin bil som ett litet grattis för körkortet:)

Nu har jag precis fått i mig lite ravioli framför teven och ska försöka komma igång med arbetsmiljöarbetet! Bättre att göra klart det nu så jag slipper tänka på det sen. Ikväll blir det hockey, ska ha Sarah också men hon får följa med helt enkelt! Så nu är man nannyElin tills fredag.. Direkt efter matchen blir det hem och natta Sarah, om hon orkat vara kvar annars skulle mami åka hem med henne så jag kunde se klart iaf.

Fotodagar som återstår den här veckan då, skönt. Men fredag blir en kortdag eftersom jag o älskling ska vara publik på parlamentet:) Direkt efter det blir det roslagsbanan till täby centrum där Tomi ska plocka upp oss eftersom dom har match. Så fredagskvällen ska alltså spenderas i täbys ishall, fun.
 På lördagen står fest(?) på scemat! We hope so. Om inte så blir det något annat socialt för oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback