Night out

Ja så var krogkvällen över, Emmi gjorde nog hela kvällen:) Fan vad vi två äger tillsammans alltså, HAHAA! Best ever och nästa gång blir det K15 med the gang, alright - haahh! Pojkvännernas kommentar till oss efter att vi varit borta den där stunden var klockren, gosch vilken kväll alltså:) Thanks darlings.

Med tanke på tidsomställningen så kändes det tugnt att stiga upp överhuvud taget idag.. Hela dagen har känts tung och allt har känts tungt, haha. Så är syster äntligen hemma för en dag och så ska man behöva vara på sånt humör, tråkigt. Älskling gick iväg nästan direkt när vi ätit frukost eftersom han skulle byta däck.
Sen dess har jag spenderat tiden med syster så mycket som möjligt, hämtat ut en av klänningarna men hon ska köpa den för jag vill inte ha den mer än på älsklingsmottagning och då får jag låna den:) Bror, Somayeh och farfar kom över på sen-lunch också, jag var inte precis social med tanke på allt plugg jag borde göra men såklart inte gjort iaf. Men över maten var det trevligt och vi pratade massa minnen, hihi.

När dom åkt gjorde jag det sista med fotoprojektidén så jag får hoppas att det blev så bra som det såg ut så jag får en helskön projektidé tillslut och kan jobba arslet av mig med det tors-fre. Mer så har jag försökt att förstå något utav mina anteckningar för svenska provet men det går åt helvete!! :( Jag pallar inte IG och omprov men jag får nog räkna fullt med det, ingenting fastnar!

Ska snart ta en snabbdusch och sen packa ihop lite grejer innan jag ska åka till älskling. Måste göra misslyckande plåtningen också så han får ställa upp igen, har några idéer och något utav det borde bli riktigt bra! Bara han ställer upp på just det så, haaha!

Ska packa vidare och försöka plugga något mer nu så, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback