Parlamentet!

Igår var jag o älskling på inspelningen av parlamentet (PROGRAMMET SÄNDS IMORGON 20.30!), det var riktigt kul! Jag har nog aldrig skrattat så mycket och sen att verkligen sitta där med "kändisarna" var as häftigt, hihi. Magnus Betnér tittade o log till mig flera ggr(a) HAHAA! Det blåa partiet hade nog en dålig dag, de gjorde bort sig hela tiden och man satt mest o skratta åt just det. Det var nog det bästa med programmet, att det inte fanns ett manus utan dom bara satte sig och slängde ur sig skämten och hoppades att det blev bra! Inspelningen varade i 1½ timme, så det är massor som klipps bort, hmppft. Men som sagt så är det ju bara för att dom måste "värma upp" också.
Både jag o älskling var iaf helnöjda med programmet och ska försöka boka in oss på ett till, HIHI! När vi satt o fika innan så kom Tobbe (trollkarl) :D Det var ju let's dance sen så det såg vi också, vår studio låg längre bort så när vi var klara hade dom gjort i ordning allt så då såg man in där och så hann vi få en glymt av Karin Da Silva som åkt ur;)

Vi åkte direkt till stan, taco bar, för middag! Himlans myyys och supergott. Sen gick vi tillbaka till tåget och åkte hem till mig. När glassbilen kom blev det glass, myyms. Framför let's dance såklart. Och såfort det var paus så bytte papi o älskling till 9an där det var hockey. Jag hejade förgäves på HV71, suck. Men igentligen så, who cares.
När let's dance tog slut gick jag o älskling ut till mig, jag var helt slut. Sorgligt nog så bäddade jag ner mig och somnade:O Förlåt hjärtat. Men jag fick också mitt straff, att vakna NU! Skit också. :p

Innan parlamentet igår så var jag hos C&M, men det blev inte mkt fotandes dock. Haha. Tilda var uuuurbusig så vi bara busade och busade, jag tror hon fick tårar av allt skratt till och med:) Jättekul hade vi, Camilla satt bara o skratta för att vi busade och myste så mycket fasstän T igentligen skulle sova då.. (Inte mitt fel att hon ville busa;D) Sen tog vi en prommis till vårsta och väntade där på Micke. När han kom åkte jag med till vårdcentralen eftersom jag ändå skulle möta älskling i centrum strax därefter! Han kom också dit så vi satt ute i vårsolen allihop innan C skulle in. Då gick jag o älskling mot tåget och in på pressbyrån o köpte varsin glass först:)

Idag, när älskling vaknat ska vi tll solbo o möta Tomi, dom ska lämna in lotto eller nått. Sen ska vi nog hem till älskling och vara där all day.? Ikväll får vi se hur det blir helt enkelt. Kanske en favorit i repris - heron! Beror på hur många som är på och inte. Kanske fest, vi får helt enkelt se! :)

Nej nu ska jag lägga mig hos älskling igen<3

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag älskar Parlamentet! Förstår att det var kul att sitta i studion. Jag hejar nästan alltid på röda laget. Tycker att de har bäst komiker.
Kram M

Postat av: Elin

Ja det var otroligt roligt:)
Du får en skrattkväll framför det ikväll kan jag lova!

2007-03-18 @ 11:27:08
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback