Partyfredag

Jo det vart det verkligen måste jag säga, haha! Jag förstår fortfarande inte hur jag fick i mig hela flaskan utan att få upp något senare, fan vad skönt. Det var otroligt skönt att få lägga sig i sängen och jag hann bara lägga upp huvudet på älskling och han hann få armarna om mig så sov jag som en stock, stackarn:p Men mysigt var det. Halv fyra var vi hemma vilket verkligen innebär en lyckad kväll! Synd bara att taket sprack, hur det nu kan gå till..
Men tack Cääämi för en lyckad fest<33

Idag vaknade vi av att Camilla ringde, klockan var tolv så det var tur att hon ringde eftersom älskling har match snart. Vi gick in o gjorde frukost och sen ut o la oss på varann i soffan, hahah. Mysigt:) När älskling åkte fixa jag håret efter duschen och nu har jag precis sminkat mig.

Ska snart klä på mig så jag kan gå till bussen sen, efter matchen blir det hem till C&M för att äta middag tillsammans och sen kolla på melodifestivalen:) Jag ser verkligen fram emot den här kvällen, myyspys. Har blivit mycket umgänge med dom nu igen, härligt.

Igår var det jättemysigt att vara med Tildisen:) Vi åt lunch i centrum sen fick hon vårskor och sen åkte vi hem till bremora igen, hihi. C blev jätteglad för skorna för hon ville tydligen ha dom, bra. När jag o T kom hem från centrum kom dom precis också så då gick vi allihop ner till tvätthallen, jag, T och C lekte med bollen medans grabbarna tvätta bilen:)

- Sean, alltid:D Klart man ställer upp eller hur.

Nej nu måste jag hinna klart, ciiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback