Projekt T

Ja jusst nu befinner jag mig i skolan, precis som igårkväll innan matchen. Så duktig var jag! Men jag ska snart gå mot bussen för att åka hem till C&M där jag ska vara barnvakt samtidigt som jag ska fota så mycket som T tillåter. När C kommer hem igen hinner jag nog knappt till skolan men får försöka så jag kan lämna kameran för Dan vill se vad jag hunnit med under dagen då sa han, men äschh. 

Innan matchen gick jag från skolan till centrum och tog hål i öronen, haha. Ja jag hade redan i båda öronen men jag ville ha flera så nu är jag på väg iaf, blir nog ett till i ena örat sen bara:) 
Matchen gick som i måndags, botkyrka vann med 3-0! Så nu är det bara slå Skå som gäller så är elitplatsen deras, cool. Och den matchen missar jag inte nej, sista matchen och den avgörande så den måste ses!
Efter matchen åkte jag o älskling hem till mig, direkt i soffan och chilla vid teven som vanligt, myyys. Efter fråga Olle gick jag o la mig men eftersom älskling skulle sitta kvar i soffan en stund till så kunde jag inte somna iaf.. :p

Och mami o jag pratade igår, jag ska skicka tillbaka studentklänningen för jag har hittat en annan som jag fastnat helt för, 500 kr dyrare men det är det värt! Mami höllt med också och det är ju hon som pröjsar så det är perfa:) Ska klicka hem den när jag kommer till C tror jag, så man inte blir utan;)



- Jag håller tummarna för dig <3

Kommentarer
Postat av: emelie

när är sista matchen? :p kanske ska kolla på den liksom!

2007-03-22 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback