Shop til' you drop.

Då var det dags igen..

Men denna gång klickade jag endast hem en liten beställning;
♥ grå mönstrad miniklänning
♥  vit handväska
♥  halsband + örhängen

Men jag har också en lista på det jag måste köpa fortast möjligt;
♥ ballerinas / loafers (ljusa / mörka)
♥ baslinnen
♥ vitt diadem
♥ vit bh

Sen är det ju det där med alla studentklänningar jag vill ha. Det är ju lixom vår skiva, mösspåtagningsskivan och slutskivan. Ja, jag vill ha olika varje gång! Men som allt annat så kostar det och mami blir nog inte spec glad om jag berättar om att det är två klänningar till på min lista, haha. En är iaf på väg hem nu, förutom själva studentklänningen! Åhh får verkligen hoppas att det blir vad jag önskar nu så jag inte ångrar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback