Skolan..

Ja just nu sitter jag i skolan.. Gud så flitig våran klass är alltså, PUHH! Ingen jobbar med det de ska, haha. Hälften är ute på vift och resterande sitter vid datorerna och lyssnar på musik eller bara surfar - Dan's favoritklass, Javisst! Skulle absolut inte klaga på att få gå hem nu. Har skrivit ut en av bilderna på Tilda (projektet) iaf, och imorse fick alla berätta om sin apu period, Pablos var mest intressant att höra om faktiskt, jag skulle inte banga på chile..

Igår mådde jag inte så bra men när mami slutat så hade jag hunnit sova i en och en halvtimme elr något sånt, så jag var snäppet piggare och efter maten vart det ännu bättre:) Vi tog en tripp på övervåningen vid willys där jag hittade en fin väska, tack mami! Sen tog vi bussen till tullinge, solade och åkte hem igen. 
När jag kom hem gjorde jag ordning en fruktsallad åt mig själv, hihi. Sen satt jag o pappa vid våra laptops på köksbordet och fixade låtar och texter, dom ska ju sjunga på min studentmottagning:) Det bästa blir nog att Vince (brors bästa kompis) ställer upp och sjunger - jag kommer gråta!! Men det kommer verkligen vara coolt!
Beställde studentklänningen också, wiie! Nu har jag bara klänningen till skivan att beställa/köpa och sen något att ha på slutskivan också = dyrt! Men tur att mami bidrar eftersom det är student;) Gud nu känns det inte alls långt bort..

Idag blir det hem direkt när vi slutat och fixa middagen direkt antar jag, en hungrig pojkvän väntar nog på den när jag kommer hem. Mami ska hälsa på mormor så hon kommer inte hem förrän ikväll och papi repar med bandet så det finns inget annat alternativ, älskling är för lat för att göra ordning det, sjäv iaf:p Nej nu var jag dum! 
Efter middagen antar jag att vi bara kommer ha myspys, som vanligt. Tevechill och mer vovvsingspaning..

Nej om man ska ta och göra någon nytta, hmpft.. Ska försöka iaf, så ciaaoobaaoo

Kommentarer
Postat av: johanni

show me the klänning! :D

2007-03-08 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback