Städning

Idag när jag vaknat tog jag mig i kragen och började städa här ute hos mig, bra! Eftersom det är så vackert väder var det en himla bra tajming då man kan vädra överallt utan att frysa något alls, och det känns mkt renare;) Älskling ringde dock mitt i allt så då var det bara skynda sig att fixa ordning sig och springa till bussen för att åka till centrum. Vi kolla runt lite på skor och gick sen till donken för att äta lite, nyttigt värre! Sen fick vi springa till bussen eftersom vi skulle åka hem till Camilla och vara ute i parken med henne & Tilidisen. Vi hann iaf och när vi kom fram så mötte dom oss och så gick vi direkt till lekparken.

Eftersom syskonen Johansson har sjukgymnasten så behövde vi röra på oss vid halvtvå ungefär så då åkte jag hem till mig. Här hemma har jag fortsatt med städningen så allt är klart nu, gud vad fint och härligt det blir när det är sådär skinande rent:) Så nu tänkte jag passa på o kolla runt lite innan det är dags att åka iväg igen, ner till centrum för att möta upp älskling & Camilla när dom är klara för att sen åka hem till C&M igen!
Där blir det förmodligen middag och mys i fina vädret! Senare ska jag o älskling förmodligen ner till ishuset för att kolla på Bjs finalmatch och sen vidare hem till mig och sova. Älskling ville se finalmatchen och jag gillar ju hockey så, haha. Sen spelar ju iofs några från AJ också så det blir nog kul..

Gårdagens barngympa gick bara bra! Mami behövde inte hjälpa mig mer än att köra iväg en Jallamamma som ville att hennes son skulle börja och inte förstog mig när jag sa nej gruppen är full och vi är mitt i en termin, SUCK! Men hon gick tillslut.. Sen fick hon faktiskt hjälpa med alla redskapen! 11 barn endast så det var lugnt. Fick både larma av och på igår, första pålarmingen så det var lite scary men det gick superbra!
Direkt till ishuset och invänta Taylor, han kom inte förrän en timme efter vi kommit men söt som han är så kom han ENDAST för att vi skulle intervjua honom. Han skulle inte ens träna. Men intervjun gick jättebra och vi tackade så mycket efteråt, tråkigt att han åker hem den här veckan! Haaha han hade sagt till älskling sen att jag pratade jättebra(a) Papi kom o hämta mig o Jannike så när jag kom hem tog jag en smörgås och gick ut till mig.

Somnade faktiskt innan prison började:/ Ajaj på mig! Men Marie spelade ändå in så det gjorde faktiskt ingenting för jag kan se det när jag vill! Hann precis ringa älskling o säga att jag inte skulle orka kolla på det och att vi skulle höras o ses imorgon istället så somna jag direkt när vi lagt på, trött eller vaddå. Hhihi.

Nej nu ska jag röra mig, ciiaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback