Studentklänning

Ja nu är den beställd (för andra gången då) och jag är helnöjd! Känns mycket bättre men den här och förhoppningsvis träffar jag inte på någon med exakt likadan under min studentdag, I do hope so :)
Den första jag beställde blir dock inte tillbaka skickad eftersom den kan behövas ändå? Haha, mami ville testa den och isf använda den på min mottagning och om inte det så kan jag ju ha den på älsklings student - perfa! 

Och på projektfronten går inte mycket framåt, suckk. Jag hade T hela dagen igår själv men några foton blev det knappt. När hon vaknat vid 11tiden gick vi ner till ica och handlade lunch till mig och dessert till henne. Hon åt en helt matburk plus hela dessertburken till lunch - MATVRAKET;D Haha, för min del blev det findus Lasagne, smarrigt!
Vi busade lite och mitt försök att få till bra bilder tog ett tag innan vi gjorde oss ordning och tog bussen till Kassmyra. Marie kom ut o mötte upp oss eftersom T ville leka lite i parken, hon bokstavligen ASgarvade i gungan, haha.
När älskling o Camilla kom hem så försökte jag fota lite till men ja jag lyckades knappt då heller.. 

Efter middagen och när C&M+T åkt hem så åkte jag o älskling med mina svärföräldrar till maxi för storhandling, kuwl. Jo man kan inte kalla det annat än storhandling, shiiises! När vi kom hem igen blev det lite godis framför teven och Hello Africa därefter följt av CSI Miami! Efter det blev det godnatt och sängen, med sällskap av älskling of course<3

Idag är det ännu en fotodag, suck. Jag hatar projektet! Fan också. Blir till att låna hem kameran tills på måndag för att fota "misslyckande" uppgiften igen, åååhh att man måste ändra sig femton ggr, TACK Dan! Just nu gör min käre mentor allt surare för mig..
Efter denna tråkiga dag blir det möta upp mamma och handla lite mat inför kvällen, papi har spelning så det blir vi två och älskling (efter hans träning) all night long:) Chili con carne till middag och glass i stora lass ikväll, myyys. 

Jag skulle behöva sola innan imorgon också, sånt som är så himla onödigt men jag vill inte vara skrik-vit! Och en gång är ingen gång - eller hur!

Jaja, lunchen kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback