Work @ PUB

Att jobba igår var riktigt roligt, tänk om man kunde få jobba med sånt jämt:) Ibland blev det dock lite för mycket dötid men det tog man igen sen när det blev mycket att göra också. Jag har nu blivit mästare på att öppna champagneflaska på HELT RÄTT sätt, that's cool! Och sedan att servera det sådär fint och rätt. Tack Anki<3
Kontotret var alltså skithäftigt, designen var verkligen cool och så modern. Alla gäster och de som jobbade där var propert klädda, haha. Så 5 timmars arbete vart det igårkväll och det var absolut värt det!

När jag kom hem hade jag både ont i fötterna och var supertrött så sängen var efterlängtad, dock så intog jag inte den förrän vid elvatiden iaf. Suck. Älskling ringde precis när jag skulle kliva ur bilen här hemma också, snacka om tajming! Sen såg jag på CSI Miami tills jag la mig i sängen för att sova.

Nu har jag precis vaknat, bra att sova bort halva dagen.. Älskling dyker upp om en-två timmar då han slutat skolan:) Sen när han åker igen så kommer Johanni tror jag, när hon jobbat klart. Så ska vi göra middag (kycklingsallad) och ha mys. Kanske kanske blir det party, thanks to mami&papi. Vi får helt enkelt se vad kvällen bjuder på;D

Imorgon blir det att gå upp med tuppen och åka iväg till landet, härligt. Hoppas på fint väder så man kan sitta ute och njuta av solen hela dagen:) Måste köpa med mig en feting godispåse också så jag klarar mig, haha.
Väntar glatt på att min mobil ska dyka upp också, men det ser inte ut som det blir innan helgen:( Äsch då.

Nej nu ska jag klä på mig och kila in för lite frukost. Bror min skulle tydligen dyka upp snart också, tvätta bilen? Eller däcken, något med bilen var det. Kul att träffa honom igen blir det väl iaf. S o  l o n g .

BTW, tipslördag tv4 intervjuade mig igår också! HAHH. Måste hålla utkik på lördag alltså, men ska jag vara ärlig tror jag inte alls jag kommer med med tanke på att jag inte hade en aning om spelare eller så. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback