Allergi

Det värsta med att vara ute såhär i vårtider är den äckliga jävla pollenallergin som blir så stark! Jag har aldrig gått omkring o nyst så mycket som jag gör nu mera, aldrig varit så snuvig. Fy för pollen alltså!

Mösspåtagningen var iaf mysig:) Att se alla treor med fina vita mössor var sjukt häftigt, nu är vi verkligen nära. Daniella bjöd på sång för oss treor också med kompisar, gud vad avis jag är på din röst tjejen! Grymt fin! Ringde Micke o berätta hur stolt han kunde vara efteråt, haha:D
Direkt från aulan till mölle var det då. Skönt att Öhman körde så man kunde åka med. Jag o Cämi åkte med honom så vi var typ dom första som kom fram med dom andra elkillarna då. Kulkul. Femkampen var sjukt rolig:D MP var lätt bäst i allt, JA vi som ställde upp dåra;) Ni andra kan sörja att ni missa en sån kul grej! Men vi som körde för MP körde stenhårt iaf och vi hade nog allra roligast! Min insats i "finska fyllan" var nog bäst, haha. Jag såg (när allt slutat snurra) hur Öhman o grabbarna fortfarande skrattade åt mig! Illa;) Men jag var faktiskt inte så nära vattnet ändå. Bara på besök i andra laget en snabbis det var allt. Snurrigt är inte min grej! Haha.
Sen körde Öhman oss till Robbans där elisarna skulle käka så jag o Cämi hängde på, smarrigt. Sen kom älskling o hämtade oss där så Öhman fick åka hem och vi släppte av C i centrum så hon kunde åka hemåt och vi till mig!

Mössan är nu inkörd haha. Gud vilken underbar dag det har varit!
Gonna miss you guys, Mp04F. <3

Älskling o jag ligger nu och jäser i soffan:) Blir kanske en tripp till C&M snart, annars bara hockey hela kvällen. Spelar mig ingen roll för mina ögon är röda, näsan rinner o nysningarna spränger snart mitt huvud:( Skit!

Nej mys med älskling nu, c i a o o.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback