Ännu mer JA!

Mami ringde nyss och sa att jag får tre veckor på dagis :) Yesyes! Äntligen börjar det reda ut sig. Hihi. Så 11/6-29/6 jobbar jag på dagis! Jag ska höra med ica också om det finns något under juli-augusti där då:) Åh vad skönt. 3 veckor är ändå bättre än ingenting. Men jag ska nog kunna få ihop lite mer jobb, hihi.

Nu ska jag göra ordning mig det sista och sen ta bussen om en kvart till skolan, tyvärr! Men jag måste göra klart bildspelet så jag får G, vore surt med ett IG nu såhär sista veckan. Och det borde inte ta lång tid. Om jag får hjälp dvs.

Vid tre ska jag vara på mamis jobb så åker vi direkt in till stan då hon slutar:)
OCH, jag har nästan helt bestämt mig för present till älskling nu också så det känns bara för bra just nu!

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback