Change of plans..

Min sova-hos-älskling-ikväll blir inte av ikväll. Jag kände att det inte skulle vara så stor idé när jag inte skulle möta honom förrän nio och jag är så seg. Vi har ändå umgåtts så himla mycket på sistone i sträck så ska vi vara med varann hela långhelgen så det spelar ingen roll. Men vi får pratas i telefon en snabbis ikväll innan jag somnar ♥

Istället har jag laddat med en tallrik slisad vattenmelon och tända ljus ute hos mig:) Jag ska ha en riktigt mysig kväll för mig själv, det var typ hur länge sen som helst jag var ensam sist? I need that. Och min älskling bara jobbar o tränar hela tiden, stackarn, så en kväll ensam dör nog inte han heller av.

Mami o jag var o handlade i centrum, vi åker ju till landet imorgon så vi köpte mat och så idag. Åh vad jag längtar till landet nu, det känns så himla tråkigt att jag inte varit där på så länge. Men nu blir det äntligen av igen. Studdsmattan ska upp direkt! Hoppahoppahoppa I'm going to do. Och älskling antar jag, haha. Sen ska även bror & Somayeh med fick jag veta idag så det blir full stuga där ute, hihi. Men det finns mycket att göra så!

Köpte "foppatofflor" till mig o älskling idag också:) Dom är supersköna, trots att det är "fejk".

Nej nu börjar Betty så jag måste börja äta min vattenmelon,
 och njuta av en superserie!

B y e e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback