Fäääärdig

Äntligen är jag klar med min gillestuga:) Nu stortrivs jag verkligen! Ohyes. Ljusen gör enormt mycket, det doftar så mycket fräschare med dom. Till och med garderoberna är rensade och snygga! Alla tunikor/linnen är upphängda och nystrukna, jeansen hänger på sin plats och allt på hyllorna ligger i ordning, good work Elin!

Mitt i garderobsrensningen ringde min älskling och frågade vad jag gjorde och om han fick komma förbi en snabbis och visa något. Jag gissade rätt, han hade köpt ny ljudanläggning till bilen:D Vi var och kolla på det i fredags och nu hade han varit o köpt den! Stereo plus fyra högtalare, grymt ljud det kommer vara nu. Härligt!
Passade på att ge honom två kassar som jag rensade bort från garderoben (a) Men han har det han behöver här det andra var bara onödigt. Så även hans hyllor är snygga och ordnade nu!

Min mamma överraskade mig mitt i allt ordninggörande också, 700 kr på h&m:) All bonus efter allt vi köpt som kom nu, så himla bra tajming! Så imorgon (är ledig från skolan:D) ska jag kolla om jag hittar något, behöver en bh utan band till studentklänningen och jag såg en på h&m förut så hoppas den finns nu så kan jag köpa den! Sen blir det nog nån tunika, topp. Det behövs alltid! Skulle behöva en vit jeanskjol också men det finns nog inte på h&m. ?

Nu ska jag gå in och skära upp en cheesecake bit till mig och sen ska jag spela tevespel för det har jag inte hunnit med ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback