Fjärde inlägget idag (ÅHEJ)

Tio första
Första bästa kompis:
Caroline (6års till typ 3an)
Första bil: Jag äger ingen, men räknas älsklings eller? :)
Första kärlek: David, i nian
Första husdjur: Katten Madicken
Första semester: Cypern (4 år) Den jag "minns" är Mallorca (för typ 4 år sen?)
Första jobb: Huddinge sjukhus
Första köpta skiva: Sikta mot stjärnorna (HAHA)
Första riktiga kyss: Oj, jag kommer knappt ihåg? i 6an med Alex kanske?
Första piercing: Naveln
Första konsert: Gyllene Tider (på jogersö, räknas det?) annars Westlife

Nio sista

Sista alkoholdrycken: En St Tropez i lördags, a la Cämi.
Sista bilfärd: Från Ica tillbaka till älskling igår
Sista filmen du såg: Wallander, mörkret
Sista bubbelbadet: Minns inte ens?
Sista spelade cd: Brändcd, med blandade svenska låtar
Sista gången du grät: Igår. Jag skulle springa ifrån älskling när vi busade o dunka rakt in i ett bordshörn med svanken:( HAHA
Sista måltiden: Pasta lasagnette till sen lunch idag

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej det tror jag inte.
Blivit arresterad? Absolut inte. Haha.
Blivit kär vid första ögonkastet? JA! I min älskling♥
Varit på tv? Ja, i B-serien Sankt Mikaels Sjukhus
Fått ditt hjärta krossat? Det har jag nog ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr ja.
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Vem har inte gjort det?

Sju saker du har på dig
Strumpor, Trosor, BH, Linne,
Mjukisbyxor, Student 2007 tröjan och diadem (det måste räknas?)

Fyra personer du kan berätta allt för
Andreas <3
Mamma
Camilla (Andreas syster)
Johanna (-> always number one)

Tre val
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
Resa (typ Thailand / Australien)
Gifta mig

En sak du ångrar
Att jag tog praktikplatsen på fotomarknaden, anledning vet de som står mig nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback