Fräsching!

Idag var det måndag, och ledigt. Jag hade ställt klockan på nio för att (?), jag lyckades vakna innan det iaf. Ville absolut inte vakna så tidigt så jag låg och drog mig en bra stund, men utan att kunna somna om:( Hela natten har varit otroligt konstig, antar att det är för att jag sovit ensam.. Även om det brukar vara lättare annars när jag gör det. Saknar helt enkelt min älskling bredvid mig!

När jag väl gick upp så fixade jag lite grann innan jag gick in. Tog 10.54 bussen till centrum och därifrån tåget till Huddinge! Jag gick direkt in på guldfynd och kom ut med eko i plånboken, haha. Hittade alltså present till älskling så jag beställde den och fixade det jag skulle ha:) Skriver inte vad det är här eftersom han kanske kikar in, hihi. Och han visste från början att det skulle vara något därifrån så det gör inget att jag skrev det! Härligt att vara klar iaf!
Emmi kom mitt i alltihop så när jag var klar med ärendet gick vi in o ut i lite affärer, tomhänta dock;) Jag köpte iofs med mig ett par örhängen eftersom jag, enligt min mamma iaf, har lyckats slarva bort mina catwalk örhängen som hör ihop med halsband o ring som jag fick i 18års present av min älskade farmor. :/ Ska ha det på min student iaf, och jag tror nog örhängena kommer fram igen, det hoppas jag innerligt att de gör! Saknar dig farmor

Sen hade Emmi optikertid och efter det tog vi tåget hem, hon till tullinge & jag till tumba. Jag hade en del tid på mig i centrum eftersom min klipptid inte var förrän två och klockan var kvart i ett när jag kom dit.. Men jag gick runt och kollade på allt möjligt och sen skulle jag gå o hämta min körkortsbok som min bror hade med sig till jobbet och inne på banken var det fullt upp så jag fick vänta en stund innan han fick tid att gå o hämta den åt mig.

Sen tog jag ut pengar så det var klart och sen var det dags. Jag är supernöjd! Klippte inget speciellt, bara tog bort det slitna och finslipade lite grann;) Sen till slingorna då, dem är asfina (enligt mig iaf, haha). Ljusbruna typ, inte skrikblonda och det ser så naturligt ut! Folieslingor blir mkt bättre på mitt huvud har jag kommit fram till. Så jag är ännu mer förberedd på student nu, hihi.

Direkt därifrån tog jag o mami bussen till kungens kurva, ingen höjdare. Papi väntade på oss så det var bara springa in på bolaget o välja champagne och sen gå ut med massa öl, vin och champagne:) H ä r l i g t ! Sen gick vi in på city gross för att köpa det mesta som behövs till torsdag som läsk, snacks, mat-tillbehören och annat. När vi kom hem så lasta vi bara ur och åkte sen ner till willys för att handla det som inte fanns där, haha.

Efter dessa shoppingturer har jag tagit ett superskönt bad som blev dusch efter, so nice. Pratat med min älskade pojkvän, missingyou. Och tagit hand om all min tvätt så mami kan sluta tjata:) Sen fick jag även mig en chokladtopp och lite jordgubbssaft här i mitt ljustända rum, melove. Jag har det alltså väldigt bra!

Imorgon väntar ett besök av Tess & Lippa:) Sen vid halv tre måste jag röra mig mot stan och solduschen. Efter den blir det raka vägen hem för att bara fixa med det som går, typ damma o sånt i rummet. (Så kul!) Och senare på kvällen kommer älskling hit:D Efter sin träning med andra ord. Då blir det massa mys, bäst♥ 

Nej nu ska jag borsta mitt blöta hår och kolla på 24. B y e !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback