Fy på mig

Idag totaltstrejkar jag skolan, så är det. Men jag får faktiskt göra det med samvete om man tänker på en viss sak.
Jag vaknade självklart redan när älskling skulle upp imorse men jag somnade om rätt snabbt igen också. Skönt! Sen ringde min klocka tio så då klädde jag bara på mig och gick till bussen för att åka hem.

Nu ska jag ta en skön dusch och sedan göra mig i ordning. Ska åka ner till centrum efter det, måste köpa lunch eftersom mina föräldrar inte kan se till att det finns något hemma när dom åker till landet hela tiden:( Haha. Sen blir det till att åka hem igen och bara ta det lugnt?
Halv fem bär det av till visättra och barngympan. Bara den här gången, nästa vecka och sen avslutning kvar nu! Underbart! Sen är jag ledig på måndagar också, skönt till sommarn såklart. Idag blir det massa övning inför avslutningen så barnen kanske sätter det helt och hållet? Man kan ju hoppas.
Direkt efter barngympan blir det hem till älskling<3 Omväxling. Haha. Om det slutat regna blir det kanske en promenad, myspys. Annars antar jag att vi lägger oss i soffan och bara myser. Som alltid♥

På onsdag är det dags för mösspåtagningen, cool. Då kommer det verkligen kännas N Ä R A ! 15 (skol)dagar kvar nu. Gymnasiet är sen äntligen slut för alltid! :)


Nej en härlig dusch lockar, b y e e .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback