Glassbilen :)

Igår när jag o älskling precis handlat klart allt o satt oss i bilen ringde mami och sa att hon o pappa skulle åka till landet om en timme, jaha kul? Haha. Så vi hann iaf äta tacosen tillsammans innan dom åkte:) Det var supergott!

Sen åkte jag o älskling ner till centrum för att hämta mitt paket, tunikan/tubtoppen var superfin så den kommer få hänga med på slutskivan tror jag, med vita jeans isf:) Annars kommer jag ha den på älsklings student med en vit kjol till! Hihi. Gud vad jag planerar alltså.

När vi kom hem hoppa han in i duschen och jag plocka fram godis och så:) Sen kom Emmi & Markus precis innan Talang började! Får passa på att skriva Grattis Markus till körkortet:D Vi fyra kollade Talang och Medicinmannen direkt efter. Och samtidigt väntade på glassbilen. Den ska komma mellan åtta och halv nio, men när klockan var nio hade den inte kommit:( Fem minuter senare hörde vi glasstonen och alla fyra sprang skrikandes ut, HAHA! Chauffören asgarvade åt oss och hade inte slutat när hon satte sig för att åka igen heller. Så roliga var vi;)

När medicinmannen tog slut åkte vi med till tullinge, M&E skulle hem till Emmi för att sova så vi följde efter (eller före) i älsklings bil eftersom vi tänkte åka förbi Johanni en stund allihopa:) Där blev vi bjudna på kanelbullar och en riktigt mys-stund! När klockan var halv tolv skulle vi röra på oss eftersom älskling skulle upp halv åtta o jobba idag.
Hem till sängen direkt, hann kolla lite på Bert faktiskt:D Länge sen vi såg på dom filmerna så vi skratta som vanligt:) Bert blir aldrig dålig. Haha. Älskade ängel, dududururu;D

Imorse väckte älskling mig med - EEEELIIIIIIN, ääälskliiing, jag ska åka snart så kom o mys med mig. Så jag hoppade in under hans täcke istället och mös<3 My baby is the best!

Idag; klockan fem börjar hockeyn så älskling hämtar mig innan dess, när han kommit hem från jobbet o duschat o sådär så åker vi direkt till Cämi:) Så kommer dom andra också. Sen blir det matpaus antingen efter hockeyn elr i någon paus, hämtmat! Yummie! Sen blir det massa gott till eurovision tillsammans med alla underbara <3 Innan dess ska jag hinna duscha, öva på talet och vila. Medicinen är inte så snäll mot mig:(

En vit helg alltså, jag har inte så mkt val och de andra kör bil och jobbar o allt vad det är. MYS any way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback