Gympaavslutning

Idag är det dags, efter 14 gånger ska vi nu ha barngympaavslutning! Jag hoppas verkligen föräldrarna tycker om det och blir stolta över sina barn för gör de så bra ifrån sig som innan kan man inte bli annat än stolt. Jag kommer nog vara lite nervös, det är första gången det är min grupp! Vi har verkligen kämpat! Så håll tummarna:)

Jag råkade stänga av min klocka som jag ställt så bra, så jag vaknade halv elva :p Det var iofs skönt men jag har en del att göra idag så det var inte speciellt bra. Sprang direkt in i huset och tog en härlig dusch och sen ut igen för att fixa ordning mig. Självklart ville inget som jag ville, typiskt. Men nu är jag iaf klar.

Ska in och äta frukost nu och sen ska jag ta en prommis ner till centrum har jag tänkt. Måste köpa kakor, mjölk och kaffe tills ikväll! Johanni skulle betala saften, bra. Sen tar hon med kanelbullar, yummie. Sen ska jag kila in på h&m och kika om det finns något jag kan köpa elr om jag får åka iväg.
 
Vid ett har älskling mösspåtagning sen kommer han:) Han ska nämligen köra till barngympan idag och så måste han kolla eftersom han ska köra hem sen också och det inte hinns att åka hem emellan, stackarn ;) Innan b-gympan blir det middag, tror mami sa spagetti o köttfärssås, så länge sen, jag längtar!

H ä r l i g a  d a g !

Imorgon ska jag, Tess o Filippa umgås:) Om det är lika bra väder som idag så ska vi gå runt ute och bara njuta, annars får vi se vad som händer! Mysigt, och roligt ska det iaf bli att få träffa Tess igen! Men självklart Lippa också för nu är hon ju lite äldre än sist, hihi. Skönt att de "bor" närmre nu så man har tillfälle att ses någon gång. Jag längtar tills imorgon!

BTW, Igår, mmmmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback