Härliga tisdag

Även om vädret inte varit speciellt roligt denna dag har jag haft det otroligt bra:) Det började imorse när klockan ringde o älskling skulle upp, jag vet inte vad som hände med mig men jag kunde helt enkelt inte somna om så jag låg o bara titta upp i taket en bra stund. Även när han åkt så låg jag kvar vaken, kul när man är ledig. Hur som helst, när klockan var nio ringde jag Camilla för att prata om resan och så. När vi pratat på om det och mycket annat ringer min mobil. Det är min älskling som ringer o säger att han slutat nu så han kommer så vi kan åka till huddinge sen! Klockan var kvart i tio och han hade slutat?! :O Dagens skolor alltså ;) HAHA. Eftersom jag redan pratade med Camilla bestämde vi att hon och Tilda också skulle åka med oss till huddinge så vi möttes på Mickes jobb där vi flytta barnstolen till älsklings bil så vi kunde åka den allihop, liten men rymlig ;D I huddinge kollade vi bl a på smycken, gav älskling en del tips på vad jag ville ha, gud så lätt han har det. Han kan inte ens säga något han vill ha så det är jätteskoj. Hmpft. Men jag ska nog komma på något bra ändå:) Jag kom hem med nya underkläder! Jättefina var dom faktiskt.

Vid två gick jag från älskling till kassmyraskolan där jag mötte Tess o Filippa:) Vi promenerade till centrum och Lippisen sov hela vägen. Vi köpte lite godis o läsk och tog sen bussen upp till mig. Hemma hos mig blev det massa prat om allt mellan rymd och jord, haha. Och tevetittandes innan Filippa till slut ville vakna, jag blev jätteglad:D Hon var så himla mysig! Hon bara låg och log och sprattla med sina ben o armar. Sötis! Sen fick hon lite mat och ny blöja innan vi promenerade ner till centrum! Hon totalvägrade att ligga i sin vagn då, eller ja hon ville iaf inte ligga där och jag hade absolut ingenting emot att bära på henne så jag fick göra det:) När vi ätit middag på donken så tog Tess bussen hem med sin Lippis som hann somna om i vagnen efter den långa promenaden och titten under maten! Tack för en mysig dag Tess, det ska göras om:) <3

Jag o mami gick in i centrum där hon köpte sig ett par skor och hårfärg, jag fick en mascara, hihi. Sen tog vi bussen hem också och nu sitter jag här. Har alltså haft en superbra dag today! Tackar för det.

Barngympa avslutningen igår gick grymt bra:) Jag var så stolt att jag nästan kunde gråta faktiskt, helt sjukt att jag kunde känna så men det var något speciellt att se "sina" kids man tränat 15 ggr äntligen visa upp det utan problem! Vi hade gjort ett bra jobb helt enkelt. Föräldrarna var så stolta dem också, det syntes på långa vägar. För att inte tala om barnen, de vinka hit och dit och bara log hela tiden! Det gjorde dem helt rätt i:) Sen fick de sina diplom och en godisrem o klubbor - verkligen uppskattat! Ja och sen tackade vi för oss och alla föräldrar oss, de var jättenöjda och sa att vi verkligen hade varit toppen. Det värmde! Fick även lite "presenter" en chokladask och en tepåse som det står ingen som du på och något till. Jättegulligt<3

Och min älskling är världens bästa, körde dit oss med alla grejer och väntade/tittade under hela och sen åkte vi hem till mig:) Vi tände massa ljus och bara mös i soffan till Anna Pihl, 24 och sen Earl. Mysmys<3

Nej nu ska jag sluta skriva, gud så långt det blev.

Kommentarer
Postat av: Tess

tack själv gumman, det måste göras om snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback