Huvudvärk och illamående

Jag har typ världens äckligaste huvudvärk just nu:( Tur är iaf att jag är klar med allt som har med foto att göra nu och det känns så jävla bra! Nu är det över, nästan. Helt otroligt att vi går ut om 11 dagar! Det är det som är kvar, om ens det, med tanke på att vi knappt har lektioner på måndagar-onsdagar! Hur underbart som helst. 

På måndag är det muntligt nationella, som jag ska göra idag. Och på onsdag har vi inlämning i turism&resor som typ är klart, jag ska skriva det allra sista på måndag, sen är allt över! Inga mer skolarbeten eller prov. F A N vad skönt! Men ändå drygt att sitta i skolan då? whatever.

Tror inte att jag blir så långvarig idag, med tanke på hur jag mår. Dessutom tog jag min första tablett nyss. Hoppas jag slipper biverkningar bara. Blir nog hem och vila i sängen ett tag. Innan jag måste ta tag i talet men det ska nog gå snabb för jag vet precis hur jag ska ha det. Sen ska jag möta älskling när han slutar jobbet för att handla hem mat & sånt åt mams. Om jag inte mår ännu sämre dvs. 

Tur att det blir en lugn helg nu med tanke på mitt "tillstånd". Ikväll blir det filmmys med älskling och tacos till middag:) Det blir underbart! Imorgon ska han jobba på dagen så då ska jag passa på att vila och öva på mitt tal. Sen på kvällen blir det middag & eurovision hos Cämi (förmodligen) :) Annars blir nog jag o älskling hemma eller något annat? Eurovision och mysmiddag blir det men vart är inte helt bestämt. Helhelg med älskling igen alltså<3

Nu ska jag ringa o beklaga mig för älskling och sen kila hem strax. T r e v l i g  H e l g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback