IMORGON !

Shit nu är den stora dagen alldeles strax kommen, jag är så himla uppspelt!

Idag gjordes nästan det allra sista, har precis kommit hem från min käre Daniella som gör naglarna:) Det blev jättefint som alltid, hon är grym! Innan dess höllt mami & mormor på för fullt med smörgåstårtorna som ska serveras imorgon på mottagningen:)

Och jag har kvar cheesecakes att göra men jag vet inte riktigt hur det ska gå med naglarna nu fast mami får hjälpa till helt enkelt;) 4 st ska göras som efterrätt. Sen vid halv sju-sju kommer  Sandra hit o lägger upp mitt hår! Samtidigt borde även syrran min komma hem, med Aicha också:) De sitter på tåget upp nu iaf. LÄNGTAR.

Älskling åkte precis hem han också, tråkigt. Men han ska tvätta bilen o greja så vi ses inte förrän vid utspringet imorgon igen. Men vi hade så mysigt inatt så det gör ingenting, hihi. Och idag åt vi en god lunch innan jag skulle till nageltiden så vi har unnat oss massa mys som vanligt tillsammans:)

Jag är så spänd inför morgondagen :D Can't wait!

Nu måste jag baka så det är klart, vi höres nog inte imorgon för då tar jag stuuuuuudeeenteeeeeeeen :D

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var så lite så. Såklart du skulle ha hjärtat, du tog ju studenten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback