Inga lektioner

Jag vaknade helt klarvaken klockan NIO, inte kul. Skulle börja klockan 12 idag men det är tydligen ingen religion så vi har alltså inga lektioner idag. Härligt! Men ledigt blir det inte för min del, nejnej. In till stan för att försöka intervjua turister till projektet är det dags för. Ska vara inlämnat på onsdag (nästa alltså) så nu har vi lite bråttom!

Jag sitter hos älskling just nu, sov här inatt igen. Ska snart gå ner o äta lite frukost tror jag, men jag blir ju aldrig hungrig? Det kommer nästan alltid lagom tills man är på väg till skolan (elr vart man nu ska) så då ryker pengarna som vanligt.

Ikväll blir det att sova hos mig, myys. Älskling har fys så det blir ingen myskväll direkt då utan vi lär inte hinna så mycket när han kommer hem eftersom vi går o lägger oss runt tio:) Sen att vi inte somnar direkt är en annan femma, hihi. Det är typ det mysigaste som finns, att bara ligga i sängen och gosa. Och busa:)

Barngympan gick lysande, till en början iaf! Banan sitter nu känns det som, måste bara vara tydligare med "avslutet" så det inte ser så rörigt ut på uppvisningen :p Sen när de fått leka två lekar så flippa J o h a n n i  ur totalt och alla flög på henne, haha! Så den sista kvarten spenderades med att alla barnen låg på henne och slet o drog i henne, "Som man bäddar får man ligga" That's right hun;) Hon var helt slut efter det kan jag tala om;D Fick även fem teckningar av den absolut sötaste ungen Kajsa kavat! Kaxmajan! Det var sött.

När jag kom hem till älskling efter åt jag min kycklingsallad. I pausen av hockeyn blev det en snabbis till gulan för att köpa några godisbitar o lite läsk:) Jag spenderade sen en timme i älsklings soffa framför Anna Pihl medans han kolla på hockeyn såklart. Sen kom han upp o gjorde mig sällskap till 24.

Nej nu ska håret plattas. B y e e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback